BU TARZ BENİM 13 ARALIK CUMARTESİ KİM ELENDİ - BU TARZ BENİM 13 ARALIK ELEME GECESİ ELENEN İSİM



BU TARZ BENİM 13 ARALIK KİM ELENDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu hafta da merakla beklenen Bu Tarz Benim yarışmasının eleme gecesinde neler olacak ve yarışmaya kim veda edecek. 13 Aralık Cumartesi gecesi son eleme gecesini gerçekleştirecek olan Bu Tarz Benim yarışmasında artık sona gelindi ve bu tarz benimde birinci kim olacak diye merak edilmeye başlandı. 

Son 4 yarışmacı kalan Bu Tarz Benimde bu hafta yani 13 Aralık Cumartesi günü de bir yarışmacı elenerek geriye 3 yarışmacı kalacak ve bu 3 yarışmacı 20 Aralık bu tarz benim finalinde birincilik için yarışacaklar. 

Heyecanla beklenen Bu Tarz Benim Final Gecesinde bakalım neler olacak ve birinci kim olacak. Bu tarz benimde geriye kalan yarışmacılar Ayşenur Balcı, Özlem Özden, Ezgi Baylar, İkizler yani Aycan Nurcan kardeşler geriye kalan yarışmacılardır. 

Sosyal medyada da büyük takipçisi olan bu tarz benim yarışmasının her hafta elenen isimler ile ilgili yazılanlar doğru çıkmaktadır. Bu tarz benim çekimleri önceden yapıldığı için eleme gecesi gelmeden elenen isim söylentilere göre sosyal medya üzerinden duyuluyor. Yine sosyal medya üzerinden yayılan söylentiye göre geçen hafta Gizem Güler elenecek denilmişti ve doğru çıktı. 

Bu hafta ki söylentiler ise, bu hafta 13 Aralıkta bu tarz benimden elenen isim Ayşenur Balcı veya Özlem Özden olacakmış, bakalım bu söylentiler geçen hafta ki gibi doğru çıkacak mı.

13 Aralık Cumartesi eleme gecesinde son dört yarışmacıdan bakalım kim elenecek ve kim kaç puan alacak, elemeye kalan isimler kim olacak, jüri üyeleri ve yarışmacılar kim gitsin diyecek bu tarz benim yarışmasının 13 aralık gecesi yaşananlar burada olacaktır.




13 Aralık Bu Tarz Benim Elenen İsim 
ÖZLEM ÖZDEN Oldu



13 Aralık Bu Tarz Benim eleme gecesinde jüri üyelerinin verdiği puanlamaya göre en düşük puanı alan yarışmacı Özlem Özden olduğu için elemeye kalan ilk yarışmacı oldu. Eleme için ikinci yarışmacıyı ise yarışmacılar belirledi. Yarışmacılar Ezgi Baylar ismini söyledi...


13 Aralık eleme gecesinde kim kimin ismini söyledi. 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
13 Aralık Eleme için İkizler, Ezgi ismini söyledi,
13 Aralık Eleme için Ezgi Baylar, İkizler ismini söyledi,
13 Aralık Eleme için Ayşenur Balcı, Ezgi ismini söyledi,


Jüri üyeleri Özlem ve Ezgi arasından oylama ile seçim yaptılar. Jüri üyelerinin seçimi,

Jüri üyelerinden İvana Sert, Özlem gitsin dedi
Jüri üyelerinden Nur Yerlitaş, Ezgi gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Uğurkan Erez, Ezgi gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Kemal Doğulu, Özlem gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Ceylan, Özlem gitsin dedi


Sizce Bu Hafta Kim Elenir?
Bu Hafta Kimin Elenmesini İstersiniz?

Tahminlerinizi Yorum Bölümünden Paylaşabilirsiniz.

BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI KİMLER>>>

bu tarz benim, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışmacıları kimler, bu tarz benim yarışması yarışmacıları,  bu tarz benim yarışmacıları resimleri, bu tarz benim 13 aralık eleme gecesi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim 13 aralıkta kim elendi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim yarışmasından 13 aralıkta kim elendi, bu tarz benim cumartesi günü kim elendi, bu tarz benim eleme bilgileri, bu tarz benim yarışması elenen kim oldu, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benim dün kim elendi, 13 aralık cumartesi bu tarz benim kim elendi, bu hafta bu tarz benim eleneni kim oldu, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, cumartesi bu tarz benim kim elendi,

Etiketler: , , , , , .

Yorum Yaz