YETİM GÖNÜLLER DİZİ OYUNCULARI KİMLER KONUSU NEDİR - SAMANYOLU YETİM GÖNÜLLER DİZİSİ



YETİM GÖNÜLLÜLER DİZİSİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu sezon Samanyolu TV'nin şüphesiz en iyi ve sevilen dizilerinden birisi Yetim Gönüller dizisidir. Her hafta yeni bölümleri ile ekranlarda olan Yetim Gönüller dizisi hakkındaki bilgiler yazımızın devamındadır. 

Sitemizin dizi bölümünde bir çok dizi hakkında bilgiler paylaşırken, bu yazımızda ise Yetim Gönüller dizisi hakkında merak edilen ve araştırılan bilgileri sizler için derledik. 

Samanyolu TV Yetim Gönüller dizi oyuncuları arasında Gürkan Günal, Yağmur Ün, Sidal Damar, Dilek Canbay, Aytunç Özulus, Semanur Uçar, Süleyman Karadağ gibi isimler yer almaktadır. 

Yetim Gönüller dizisi genel konusu ise, iki yetim gencin evlenerek birbirlerini tamamlamasını konu almaktadır. Yetim Gönüller dizisi Kerem karakteri ile Asya karakteri farklı hayatlar yaşayıp kaderleri aynı olan iki yetimdirler. Bir mecburiyet sonrası tanışan ve evlenen ikilinin hayatları anlatılmaktadır.

Yetim Gönüller dizisi yayınlandığı günden beri hayran kitlesinin artması ile beraber Yetim Gönüller dizi oyuncuları kimler ve Yetim Gönüllüler dizi konusu nedir gibi bir çok soru sorulması üzerine, bu soruların cevaplarını sizler için derledik.

Yetim Gönüller Dizi Oyuncuları Kimler
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Yetim Gönüller Asya - Yağmur Ün (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
Yetim Gönüller Kerem - Gürkan Günal (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
Yetim Gönüller Hülya - Sidal Damar
Yetim Gönüller Murat - Cihan Okan Albayrak
Yetim Gönüller Arzu - Semanur Uçar
Yetim Gönüller Cingöz - Aytunç Özulus
Yetim Gönüller Yamalı - Fikret Urucu
Yetim Gönüller Didem Yalınay
Yetim Gönüller İstemihan Tuna 
Yetim Gönüller Dilek Canbay 
Yetim Gönüller Süleyman Karadağ 
Yetim Gönüller Halil Ahmet Gökaydın 


Yetim Gönüller Dizi Konusu Nedir

Asya, anne-babasını küçük yaşta elim bir kazada kaybetmenin verdiği yalnızlıkla sıkı sarılmış bir yetimdir. Teyzesi, kuzeni ve üvey eniştesi ile birlikte hayat mücadelesi vermeye çalışır. Kerem ise manevi atmosferden mahrum büyümüş ve mesleğini her şeyi haline getirmiş görev delisi bir genç olmanın zorladığı hayat tarzından dolayı manen boşlukta yani inanç yönüyle yetimdir. Annesinin küçük yaşta evi terk edip ayrılması Kerem'i inanç, sevgi gibi manevi duygu ve güzel görme ve önyargısız bakma düşüncelerinden mahrum bırakmıştır. 

Farklı hayatlar yaşamış bu iki insanın yolu bir mecburiyetle birleşir, dahası bir evliliğe dönüşür. Asya yaşadığı tüm zorlukları bir imtihan olarak görmekte ve Allah'a dayanmaktadır. Kerem ise hırsına ve nefretine sarılmaktadır. Zaman ilerledikçe Kerem'in katı kalbi Asya sayesinde yumuşayacak, kendini manevi bir atmosferin içinde, güzel görebilme ve güzel düşünebilme duygularını yavaş yavaş tatmaya başlayacaktır. 


yetim gönüller, yetim gönüller dizisi, yetim gönüller dizi oyuncuları, yetim gönüller konusu nedir, yetim gönüllüler dizisi, yetim gönüller ne zaman oynuyor, yetim gönüller yeni bölüm izle, yetim gönüller dizi hakkında bilgi, yetim gönüller dizi oyuncu isimleri, yetim gönüller şekilleri, yetim gönüller şekil resimleri, yetim gönüller görselleri, yetim gönüller dizisi bitti mi, yetim gönüller yeni bölüm fragmanı, yetim gönüller karakter isimleri, yetim gönüller dizisinde kim kimdir, yetim gönüller karakter oyuncu resimleri, yetim gönüller dizi kadrosu,

Etiketler: , , , , , , , .

Yorum Yaz