GÖKHAN TÜRKMEN SEN İSTANBULSUN ŞARKI SÖZLERİ - GÖKHAN TÜRKMEN YENİ KLİBİ SEN İSTANBULSUN

GÖKHAN TÜRKMEN SEN İSTANBULSUN...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Yaptığı ve söylediği her şarkı ile beğenilen aşk şarkılarının adamı olarak tanınan başarılı sanatçı Gökhan Türkmen yeni şarkısı ile yine adından söz ettirmeye başladı. Müziğinin yanı sıra yakışıklılığı ile de kendine hayran bırakan başarılı sanatçı Gökhan Türkmen Sen İstanbul'sun adlı şarkısına klip çekerek yayınladı. Gökhan Türkmen en baştan albümü ile büyük başarı yakalamış ve tüm şarkıları sevilmişti. Gökhan Türkmen'in En Baştan albümünde bulunan Sen İstanbulsun şarkısı albümün sevilen şarkıları arasındadır.

Gökhan Türkmen Sen İstanbul'sun klibi Bebek, Arnavutköy, Rumeli Hisarı, Kireçburnu, Maslak çekimlerinin dışında Haliç’de yapılan metro köprüsü ilk kez bu video klip çekimi için kullanıma açıldı. Ayrıca bu klipte Gökhan Türkmen’in hayranı olan Adanalı Choper Yaşar tarafından özel olarak tasarlanan el yapımı bisiklet yine ilk kez bu video klip de kullanıldı. Yakışıklı ve başarılı sanatçı Gökhan Türkmen'e Sen İstanbulsun klibinde Açelya Topaloğlu eşlik etti. Son dönemin sevilen dizisi olan Kaçak Gelinler dizisinde Almila Karekterini canlandıran Açelya Tpaloğlu, Gökhan Türkmen Sen İstanbul klibinde oynadı. Yazımızın devamında Gökhan Türkmen Sen İstanbulsun şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.

GÖKHAN TÜRKMEN EN BAŞTAN ALBÜM ŞARKILARI >>>


Gökhan Türkmen Sen İstanbul'sun Şarkı Sözleri

Gökhan Türkmen Sen İstanbulsun Sözleri
Köşedeki çiçekçi seni sordu bu sabah
Burada yok dedim selam söyledi tazeymiş gülleri
Yokluğun gibi
Yürüdüm biraz seni düşledim
Umudumu senle süsledim
Ne dar sokaklar ne boş duraklar
Seni unutmama yardım etti
Senin küçük bir elvedan
Böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi
Ne sanıyorsun Bazen bi kaldırım taşı bazen
bi sokak çalgıcısı Yani sen İstanbulsun
Senin küçük bir elvedan
Böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi
Ne sanıyorsun Bazen Kanlıca sahili
bazen yalnız Kız kulesi Yani sen İstanbulsun
Köşedeki çiçekçi seni sordu bu sabah
Burada yok dedim selam söyledi tazeymiş gülleri
Yokluğun gibi
Yürüdüm biraz seni düşledim
Umudumu senle süsledim
Ne dar sokaklar ne boş duraklar
Seni unutmama yardım etti
Senin küçük bir elvedan
Böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi
Ne sanıyorsun
Bazen bi kaldırım taşı bazen bi sokak çalgıcısı
Yani sen İstanbulsun
Senin küçük bir elvedan
Böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi
Ne sanıyorsun
Bazen Kanlıca sahili bazen yalnız Kız kulesi
Yani sen İstanbulsun
Senin küçük bir elvedan
Böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi
Ne sanıyorsun
Bazen Kanlıca sahili bazen yalnız Kız kulesi
Yani sen İstanbulsun

gökhan türkmen sen istanbulsun şarkısı dinle, gökhan türkmen sen istanbulsun şarkısının sözleri, gökhan türkmenin yeni şarkısının ismi, gökhan türkmen şarkı sözleri, gökhan türkmenin yeni klip şarkısının ismi, gökhan türkmen klip şarkısının sözleri, gökhan türkmenin sen istanbulsun şarkısının sözleri, gökhan türkmen yeni klibi, gökhan türkmen şarkılarının sözleri, gökhan türkmen bazen kanlıca bazen kanlıca şarkısının sözleri, gökhan türkmenin yeni şarkısı, gökhan türkmen sen istanbulsun mp3, gökhan türkmen yeni şarkısı sen istanbulsun indir, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, almilanın oynadığı klip, almila hangi klipte oynadı

Etiketler: , , , , , .

Yorum Yaz