SİBEL TÜZÜN LE LE LE ŞARKISI VE SÖZLERİ - SİBEL TÜZÜN YENİ ALBÜMÜ LE LE LE

SİBEL TÜZÜN LE LE LE ŞARKI SÖZLERİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Müzik dünyasının sevilen isimlerinden olan başarılı sanatçı Sibel Tüzün yıllardır müziğinin yanı sıra güzelliği ile de oldukça beğenilen ve dinlenen sanatçı yaptığı ve söylediği her şarkısı ile gönüllerde taht kurmayı başarmıştır. Güzelliği ile büyüleyen ve şarkıları ile oldukça beğenilen Sibel Tüzün, meslek hayatı boyunca hayatında önemli yer tutan şarkılarından oluşan bir Best Of albümü çıkarmak için hazırlanıyor. 
Sibel Tüzün Best Of albümü için tüm çalışmalarını titizlikle sürdürürken bu arada yeni single albümünü çıkararak müzikseverlerin beğenisine sundu.

Sibel Tüzün yeni single albümü olan Le Le Le ile tüm müzik marketlerde yerini almıştır. Sibel Tüzün le le le şarkısı bir Sezen Aksu şarkısıdır. Daha önceki albümlerinde de birlikte çalışan iki başarılı sanatçı yeni ortak şarkıları ile başarılarını gösterdiler. Sibel Tüzün Le Le Le şarkısının sözleri Sezen Aksu'ya aittir. Sizlere bu yazımızda sibel tüzün le le le şarkısının sözlerini paylaşacağız.

Sibel Tüzün Le Le Le Şarkı Sözleri

Sibel Tüzün - Le Le Le
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Gözümün içine baka baka
Oynaşıyor ellerle
Cehennemde yanarsın sen
Bu dudu dillerle
Kanından mı sütünden mi
Sülalenden mi bilmem
Yarışırsın çapkınlıkta
Deli ellerle
Nerelere gideyim
Nasıl edeyim
Sen aklımı tut yarabbi
Le le le le la aaa
Le le le le la aaa
Le le le le la aaa
Le le le le la havle
Seni bana dediler de
Ben inanmadım
Ateşlerde korlarda
Böyle yanmadım
Ne günah ettim ne ah aldım
Ne de ruhumu sattım
Kader böyle
Para pul mal yok avuçta elde
Nerelere gideyim
Nasıl edeyim
Sen aklımı tut yarabbi

sibel tüzün, sibel tüzün yeni albümü, sibel tüzün şarkıları, sibel tüzün le le le şarkısı, sibel tüzün şarkı sözleri, le le le şarkı sözleri, sibel tüzün yeni şarkı sözleri, sibel tüzün le le le albümü indir, sibel tüzün resimleri, sibel tüzün yeni albüm şarkıları, yeni çıkan albümler, yeni albüm, albüm indir, sibel tüzün le le le indir, la havle şarkı sözleri, sibel tüzün la havle indir, sibel tüzün kaç yaşında,

Etiketler: , , , , , , , .

Yorum Yaz