BU TARZ BENİM GÜLNİHAL CANDAN KİMDİR - GÜLNİHAL CANDAN KAÇ YAŞINDA BOYU KİLOSU VE RESİMLERİ

BU TARZ BENİM GÜLNİHAL CANDAN...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Artık büyük finali olacak Bu Tarz Benim yarışmasının birinci sezonunun bitmesine sayılı günler kaldı. Bu Tarz Benim yarışması hız kesmeden yayınlanmaya devam edecek. Bu Tarz Benim 2. sezon 30 Kasım 2014 Pazar akşamı başlıyor. İlk olarak 17 genç kızın katılacağı Bu Tarz Benim 2. sezon ilk programında hemen o gece bir yarışmacı elenecek. 13 kişi kaldıklarında diğer sezon gibi hafta içi gündüz kuşağında yayınlanmaya başlayacak ve her Cumartesi yine eleme gecesi olacak. 

Bu tarz benim 2. sezon 30 Kasım Pazar akşamı izleyici karşısında olacak ve birbirinden güzel kızları tanımış olacağız. Bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında yine birbirinden iddialı ve güzel kızların yer alması bizlere birinci sezonu aratmayacağa benziyor. Bu tarz benim yeni sezon yarışmacıların tanıtılacağı ve ikinci sezon ilk eleme gecesi olan pazar akşamı yarışmaya konuk jüri olarak Safiye Soyman ve birbirinden güzel şarkılarını seslendirecek olan Soner Sarıkabadayı katılacak. 

Bu Tarz Benim ikinci sezonda jüri üyelerinde değişme olmayacak ve yine jüri üyeleri yine İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal doğulu, Uğurkan Erez olacak. Birbirinden güzel kızların Türkiye'nin tarz kadını olmak ve büyük ödül olan 100 Bin TL'lik ödülü kazanmak için yarışacakları Bu Tarz Benim yeni sezonda bakalım nelere şahit olacağız. Yazımızın devamında bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan Gülnihal Candan hakkında bilgileri bulabilirsiniz. 

BU TARZ BENİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI KİMLER>>>

Bu Tarz Benim Gülnihal Candan Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacıları arasında olan güzellerden bir tanesi de Gülnihal Candan isimli güzeldir. Bu Tarz Benim'e 16 Ekimde katılan ve zeyna kostümü ile sahneye çıkan Gülnihal jüri üyelerini büyülemeyi başarmıştı. Şimdi 2. sezon yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacı Gülnihal Candan Mersin doğumludur ve 19 yaşındadır.

İstanbul Beykent Üniversitesinde Hukuk fakültesi öğrencisi olan güzel yarışmacı Gülnihal, halhal ve bilekliği çok sevdiğini söylemektedir. Mersin de doğan ve Hatay da uzun süre oturmuş olan Gülnihal, Metroseksüel erkeklerden hoşlanıyor.

Bu tarz benimde Gülnihal Candan güzel fiziği ile dikkat çekiyor. Yarışmayı çok severek izlediği ve her zaman böyle güzel bir moda yarışmasına katılmak istediğini söyleyen Gülnihal Candan juri üyelerinin de dikkatini çekti. Gülnihal Candan güzel gözleri ile dikkat çekti.

Gülnihal Candan'ın İlk Programda Jüriden Aldığı Puanlar

Kemal 3 Puan
Furkan 4 Puan
Nur Yerlitaş 4 Puan
Safiye Soyman 4 Puan
İvana Sert 4 Puan
Soner Sarıkabadayı 3 puan

Gülnihal Candan Resimleri


bu tarz benim, bu tarz benim yeni yarışmacılar, bu tarz benim yeni katılan yarışmacılar kimler, bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim ikinci sezon, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları isimleri neler, bu tarz benim yeni yarışmacıların resimleri, bu tarz benim yeni sezon, bu tarz benim yeni sezon ne zaman başlıyor, bu tarz benim gülnihal candan kimdir, gülnihal candan kimdir, gülnihal candan kaç yaşında, gülnihal candan resimleri, gülnihal candan kaç yaşında, gülnihal candan, gülnihal candan hakkında bilgi, gülnihal candan nerelidir, gülnihal candan foto galeri, gül nihal candan vücut ölçüleri, gülnihal candan bu tarz benim videoları, gülnihal candan kıyafetleri, bu tarz benim yeni yarışmacısı gülnihal candan, gülnihal candan kimdir kaç yaşında boyu kilosu kaç, gülnihal candan seksi resimleri,

Etiketler: , , , , , , .

Yorum Yaz