BU TARZ BENİM MÜGE ÖKTEN KİMDİR - MÜGE ÖKTEN KAÇ YAŞINDA BOYU KİLOSU VE RESİMLERİ

BU TARZ BENİM MÜGE ÖKTEN...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Artık büyük finali olacak Bu Tarz Benim yarışmasının birinci sezonunun bitmesine sayılı günler kaldı. Bu Tarz Benim yarışması hız kesmeden yayınlanmaya devam edecek. Bu Tarz Benim 2. sezon 30 Kasım 2014 Pazar akşamı başlıyor. İlk olarak 17 genç kızın katılacağı Bu Tarz Benim 2. sezon ilk programında hemen o gece bir yarışmacı elenecek. 13 kişi kaldıklarında diğer sezon gibi hafta içi gündüz kuşağında yayınlanmaya başlayacak ve her Cumartesi yine eleme gecesi olacak. 

Bu tarz benim 2. sezon 30 Kasım Pazar akşamı izleyici karşısında olacak ve birbirinden güzel kızları tanımış olacağız. Bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında yine birbirinden iddialı ve güzel kızların yer alması bizlere birinci sezonu aratmayacağa benziyor. Bu tarz benim yeni sezon yarışmacıların tanıtılacağı ve ikinci sezon ilk eleme gecesi olan pazar akşamı yarışmaya konuk jüri olarak Safiye Soyman ve birbirinden güzel şarkılarını seslendirecek olan Soner Sarıkabadayı katılacak. 

Bu Tarz Benim ikinci sezonda jüri üyelerinde değişme olmayacak ve yine jüri üyeleri yine İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal doğulu, Uğurkan Erez olacak. Birbirinden güzel kızların Türkiye'nin tarz kadını olmak ve büyük ödül olan 100 Bin TL'lik ödülü kazanmak için yarışacakları Bu Tarz Benim yeni sezonda bakalım nelere şahit olacağız. Yazımızın devamında bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan Müge Ökten hakkında bilgileri bulabilirsiniz. 

BU TARZ BENİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI KİMLER>>>

Bu Tarz Benim Müge Ökten Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacıları arasında olan güzellerden bir tanesi de Müge Ökten isimli güzeldir. İzmir doğumlu olan Müge Ökten İstanbul'da yaşıyor. Asıl mesleği müzik olan ve şu ana kadar 50'ye yakın bestesi var. Müziğe 6 yaşında başlamış olan Müge küçüklüğünden beri şarkı yazıyor.

Işılay Saygın Güzel Sanatlar Lisesi mezunu olan Müge Ökten, 9 Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Anabilim Dalı Müzik bölümünü bitirmiştir. Esas işi müzik öğretmenliği olan Müge Ökten önce Popstar yarışmasına katılmış; ardından da O Ses Türkiye'ye katılıp Hülya Avşar'ın takımına girmiştir.

Ercan Saatçi'nin Müge Ökten'e Popstar yarışmasında Küçük Sezen lakabını taktığı Müge Ökten şimdi de Bu Tarz Benim isimli yarışmanın 2. sezon yarışmacısı oldu.

Yarışmaya konuk olarak katıldığı gün sesi ile jüriyi etkileyen ve giyim tarzı çok beğenilen Müge Ökten, Keman ile piyanoda çalabilen yarışmacı müzik öğretmenliği yapmaktadır. Aslen İzmirli olan Ökten, yaşamını İstanbul'da sürdürmektedir. Konuk olarak katıldığı gün söylediği Yalnızlık Senfonisi adlı şarkı çok beğenilen yarışmacı, Bu Tarz Benim'in ikinci sezonun iddialı isimlerindendir. 

Müge Ökten Resimleri



bu tarz benim, bu tarz benim yeni yarışmacılar, bu tarz benim yeni katılan yarışmacılar kimler, bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim ikinci sezon, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları isimleri neler, bu tarz benim yeni yarışmacıların resimleri, bu tarz benim yeni sezon, bu tarz benim yeni sezon ne zman başlıyor, bu tarz benim müge ökten kimdir, müge ökten kimdir, müge ökten kaç yaşında, müge ökten resimleri, müge ökten kaç yaşında, müge ökten, müge ökten hakkında bilgi, müge ökten nerelidir, müge ökten foto galeri, müge ökten vücut ölçüleri, müge ökten bu tarz benim videoları, müge ökten kıyafetleri, bu tarz benim yeni yarışmacısı müge ökten, müge ökten kimdir kaç yaşında boyu kilosu kaç, müge ökten seksi resimleri

Etiketler: , , , , , , .

Yorum Yaz