BU TARZ BENİM İDİL NAZ KALUÇ KİMDİR - İDİL NAZ KALUÇ BU TARZ BENİM YENİ SEZON


bu tarz benim yeni yarışmacıları, show tv deki bu tarz benimin yeni yarışmacıları kimler, bu tarz benim yarışmacıları show tv, bu tarz benim idil naz kaluç, idil naz kaluç, bu tarz benim idil naz kaluçun yaşı boyu kilosu kaç, bu tarz benim idil naz kaluç kıyafetleri, idil naz kaluç bu tarz benim resimleri,

SHOW TV BU TARZ BENİM İDİL NAZ KALUÇ
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Ekranların sevilen yarışması olan Bu Tarz Benim kaldığı yerden devam etmeye başladı. Çok izlenen yarışmalardan biri olan Bu Tarz Benim, Acun Ilıcalı'nın programı TV8'e alması ile birlikte bu tarz benimin yeni sezon yarışmacıları tv8'e geçmiştir.

Show TV'de yeni Bu Tarz Benim yarışmasının ise hem jüri üyeleri, hemde yarışmacıları değişmiş durumdadır. Birbirinden ünlü yeni jüri üyeleri ile Show TV ekranlarında devam eden Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacıları ise tanıtılmaya başlandı.

Birbirinden güzel 13 yarışmacının katıldığı ve Türkiye'nin en tarz kadını olmak için yarışacak olan güzel yarışmacıların yer aldığı bu tarz benim aynı popülerlikte devam etmektedir.

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan ve güzelliği ile dikkat çeken isim olan İdil Naz Kaluç, daha ilk bölümden herkesi kendine hayran bırakmış durumdadır.

Merak edilen bu tarz benim yeni yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacıları sizlere tanıtmaya devam ediyoruz. Yeni bu tarz benim yarışmacıları arasında olan İdil Naz Kaluç hakkındaki bilgiler yazımızın devamındadır.

BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI>>>

Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Kimdir

Show Tv de yeni sezonu ile ekranlarda olan Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezonu yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Bu Tarz Benim yeni yarışmacıları arasında olan İdil Naz Kulaç hakkındaki bilgiler şu şekildedir.

Bu Tarz Benim yarışmacısı İdil Naz Kaluç 27 Temmuz 1995 yılında İstanbul'da doğmuştur. Haliç Üniversitesi Beden Antrenörlüğü bölümünde okuyan 
19 yaşında olan güzel yarışmacı İdil Naz, İstanbul da yaşmaktadır. 

İdil Naz Kaluç Tenis ve pilates eğitmenliği de yapmaktadır. Yüzmek ve spor yapmanın yaşam tarzı olduğunu söyleyen İdil Naz Kaluç, oyuncu olmak istiyor. Sosyal çevresi tarafında havalı olarak tanındığını söylüyor. Hazır cevap olduğunu düşünüyor. 1.67 boyunda, 50 kilo.

Özellikle instagram hesabından paylaştığı resimler ile tanınan ve 18 bin takipçisi olan İdil Naz bu tarz benimin en renkli isimlerinden biri olacağa benziyor.

Bu Tarz Benim İdil Naz Yaşı Kaç : 20
Bu Tarz Benim İdil Naz Boyu Kaç : 1,67
Bu Tarz Benim İdil Naz Kilosu Kaç : 50
Bu Tarz Benim İdil Naz Twitter Hesabı :
Bu Tarz Benim İdil Naz İnstagram Hesabı :

İDİL NAZ İNSTAGRAM FOTOĞRAFLARI>>>


Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç Resimleri


Etiketler: , , , , , .

Yorum Yaz