BU TARZ BENİM ÇAĞLA YILDIRIM KİMDİR - ÇAĞLA YILDIRIM BU TARZ BENİM YENİ SEZON


bu tarz benim yeni yarışmacıları, show tv deki bu tarz benimin yeni yarışmacıları kimler, bu tarz benim yarışmacıları show tv, bu tarz benim çağla yıldırım, çağla yıldırım, bu tarz benim çağla yıldırımın yaşı boyu kilosu kaç, bu tarz benim çağla yıldırım kıyafetleri, çağla yıldırım bu tarz benim resimleri,


SHOW TV BU TARZ BENİM ÇAĞLA YILDIRIM
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Ekranların sevilen yarışması olan Bu Tarz Benim kaldığı yerden devam etmeye başladı. Çok izlenen yarışmalardan biri olan Bu Tarz Benim, Acun Ilıcalı'nın programı TV8'e alması ile birlikte bu tarz benimin yeni sezon yarışmacıları tv8'e geçmiştir.

Show TV'de yeni Bu Tarz Benim yarışmasının ise hem jüri üyeleri, hemde yarışmacıları değişmiş durumdadır. Birbirinden ünlü yeni jüri üyeleri ile Show TV ekranlarında devam eden Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacıları ise tanıtılmaya başlandı.

Biribirinden güzel 13 yarışmacının katıldığı ve Türkiye'nin en tarz kadını olmak için yarışacak olan güzel yarışmacıların yer aldığı bu tarz benim aynı popülerlikte devam etmektedir.

Show Tv Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan ve güzelliği ile dikkat çeken isim olan Çağla Yıldırım, daha ilk bölümden kendini hırslı biri olduğu konusunda ve küstah biri olduğunu belirterek tavrını belirtmiştir.

Merak edilen bu tarz benim yeni yarışmacıları arasında olan yarışmacıları sizlere tanıtmaya devam ediyoruz. Yeni bu tarz benim yarışmacıları arasında olan Çağla Yıldırım hakkındaki bilgiler yazımızın devamındadır.

BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI>>>

Bu Tarz Benim Çağla Yıldırım Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Yeni sezon yarışmacıları ve yeni jüri üyeleri ile ekranlarda olan Bu Tarz Benim yarışması Show tv de izleyici ile buluşmaya devam etmektedir. 13 güzel yarışmacılardan birisi ise Çağla Yıldırım'dır. 

Çağla Yıldırım 1992 yılında İzmir de doğmuştur. Güzel yarışmacı Çağla Yıldırım'ı magazin ile ilgilenenler daha önceden tanımaktadırlar. Çağla Yıldırım sanatçı Yusuf Güney ile aşk yaşamışlardır. 

Daha sonrasında Çağla Yıldırım Fatih Harbiye dizisinde ve Güzel Çirkin adlı dizilerde rol almıştır. 1,75 boyunda ve 52 kilo ağırlığında olan güzel yarışmacı mankenlik ve modellik de yapmıştır.

Dans etmeyi çok sevdiğini söyleyen ve ayrıca masa tenisi ile de ilgilenen başarılı oyuncu ve manken Çağla Yıldırım bu tarz benim yarışmasının yeni Ayşegül'ü olmaya aday durumdadır. 

İleride çok iyi bir model olmak istediğini açıklayan Çağla Yıldırım bu konuda çok azimli ve istekli olduğunu belirterek açıklamalarda bulunmuştur. Güzel yarışmacının sosyal medya hesap bilgileri ve resimleri yazımızın devamındadır.


Çağla Yıldırım Kaç Yaşında : 23
Çağla Yıldırım Boyu Kaç     : 1,75
Çağla Yıldırım Kilosu Kaç   : 52
Çağla Yıldırım Twitter Adresi: twitter.com/yldrmcaglaa 
Çağla Yıldırım İnstagram Adresi: instagram.com/yldrmcaglaa 

Çağla Yıldırım Resimleri

Etiketler: , , , , , .

Yorum Yaz