BU TARZ BENİM BİRİNCİSİ KİM OLDU - BU TARZ BENİMİ KİM KAZANDI 13 ARALIK

BU TARZ BENİM BİRİNCİSİ KİM OLDU...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Yayınlandığı ilk günden beri en çok izlenen ve takip edilen yarışma olan Bu Tarz Benim hafta içi her gün gündüz kuşağında yayınlanırken hanımların bir numaralı programı olmuş durumdadır. Hafta içi yayınlanan ve hafta sonu ise eleme günü olan bu tarz benim yarışmasında her hafta bir kişi elenerek yarışmaya veda etmektedir. Bu Tarz Benim 1. sezonun sonuna gelindi ve artık geriye 4 yarışmacı kaldı. 13 Aralık Cumartesi günü büyük finali yapılacak ve Türkiye'nin tarz kadını seçilecek. 

Bu Tarz Benim 1. sezon birincisinin belli olacağı şu günlerde yeni sezon için ise hazırlıklar devam etmektedir. Geçtiğimiz günlerde Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacıları tanıtıldı ve büyük beğeni topladı. Bu Tarz Benim yarışmasında geriye kalan 4 isim ise Ayşenur Balcı, İkizler yani Aycan-Nurcan Şencan kardeşler, Özlem Özden ve Ezgi Baylar son dörde kalan isimlerdir. 

Cumartesi günleri eleme gecesi olan Bu Tarz Benimde 6 Aralık Cumartesi günü elenen isim  Gizem Güler oldu. Nur Bozar'ın olaylı bir şekilde gitmesinden dolayı sosyal medyada bazı iddialarda bulunuldu. Çekimleri daha önceden yapılan bu tarz benim yarışmasında yeni bölüm yayınlanmadan elenen isimin belli olduğu iddiası ortaya atılmıştı ve Ayşegül Melisa Doğan'ın eleneceği günler öncesinden duyulmuştu. Gizem Güler'in de elenmesi ile 4 kişi kalan yarışmacılar 13 Aralıkta büyük finalde yarışacaklar. 


Bu Tarz Benim Birincisi Kim Oldu



Bakalım Bu Tarz Benim birincisi kim olacak, büyük ödülü ve Türkiye'nin en tarz kadını ünvanını kim alacak. Bu Tarz Benim yarışmasının favori isimleri gösterilen Ayşenur Balcı ve İkizler bakalım birinci olacak mı. 

Bu Tarz Benim Büyük Final günü yarışmada oylama yüzde elli jüri tarafından yapıldı ve yüzde ellisi ise halk oylaması ile yapıldı. Bu Tarz Benim birincisi .............. 13 Aralık Cumartesi günü yapılan oylamada ........ oy alarak birinci oldu. 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benimin ikincisi ise ........... puan alarak ............ oldu. 


Bu Tarz Benimi Sizce Kim Kazanır?

Bu Tarz Benim İkizleri Resimleri>>>
Bu Tarz Benim Ezgi Baylar Resimleri>>>
Bu Tarz Benim Özlem Özden Resimleri>>>
Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı Resimleri>>>


Yarışma için günler öncesinden yorumlar yapılsa da yarışmanın birincisi hakkında merak edilenleri sizler için paylaşıyoruz. 


Sizce Bu Tarz Benim Yarışmasını Kim Kazanır?
Bu Tarz Benim de Favoriniz Kim?

bu tarz benim, bu tarz benim birincisi kim, bu tarz benimde kim birinci oldu, bu tarz benim yarışması birincisi kim, bu tarz benim birincisi, bu tarz benimi kim kazandı, bu tarz benim finali kim kazandı, bu tarz benimin kazananı kim oldu, bu tarz benim birinci kim olacak, bu tarz benimi gizem mi kazandı, bu tarz benim 13 aralık büyük final, 13 aralık bu tarz benim birincisi, bu tarz benimi ayşenur mu kazandı, ayşenur balcı birinci mi olacak, ayşenur balcı bu tarz benim birincisi, bu tarz benimi ikizler mi kazandı

Etiketler: , , , , , , , .

Yorum Yaz