6 ARALIK BU TARZ BENİM KİM ELENDİ - BU TARZ BENİM BU HAFTA ELENEN İSİM 6 ARALIK

BU TARZ BENİM 6 ARALIK KİM ELENDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Artık sona gelinen Bu Tarz Benim yarışmasında büyük finale çok az bir zaman kala geriye 5 yarışmacı kaldı. Bir yarışmacı daha elenerek artık büyük finali kalan yarışmada bakalım bu hafta kim elenecek ve Son dörde kalan kimler olacak. Bu tarz benim de jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, Uğurkan Erez, İvana Sert ve Kemal Doğulu gibi isimler yer alırken her hafta bir de konuk jüri üyesi alınıyor. Hafta içi her gün yayınlanan yarışmada yarışmacılar giydikleri kıyafet ile jüri karşısına çıkarak yıldız almaya çalışmaktadırlar. Bu tarz benimde her Cumartesi bir yarışmacı yarışmaya ve büyük ödüle veda etmektedir. 

Bu Tarz Benimde bu hafta 6 Aralık Cumartesi günü 12. hafta elemesi gerçekleştirilecek. Geçen hafta elenen isim Ayşegül Melise Doğan olmuştu. Bakalım bu hafta bu tarz benimde neler olacak ve elenen isim kim olacak. Bilindiği gibi Bu Tarz Benim eleme gününde en az puanı alan kişi eleme için birinci aday oluyordu. Yarışmacılar ise isimler söyleyerek bir aday daha belirliyorlar ve jüri üyeleri de bu ikim arasında oylama yaparak haftanın elenen ismini belirliyorlardı. Bu tarz benim yarışmasının finaline sayılı günler kala yapılacak olan 6 Aralık Cumartesi eleme gecesinde kimin eleneceği merak konusudur.

6 Aralık Cumartesi akşamı yapılan Bu Tarz Benim 12. eleme haftasında konuk jüri olarak Yıldız Tilbe katıldı. Sevilen sanatçı Yıldız Tilbe en güzel parçaları ile geceye renk katarken Bu Tarz Benim'in cumartesi gününde ünlü sanatçı Yıldız Tilbe gecenin konuğu olacak. Bu Tarz Benim 6 Aralıkta en az oyu alan isim ile yarışmacıların kendileri isim söyleyerek belirledikleri yarışmacı arasında jüri üyeleri seçim yapacaklar. Bakalım bu hafta Bu Tarz Benime kim veda edecek ve en yüksek puanı kim alacak.



6 Aralık Bu Tarz Benim Elenen İsim 
Gizem Güler Oldu



6 Aralık Bu Tarz Benim eleme gecesinde jüri üyelerinin verdiği puanlamaya göre en düşük puanı alan yarışmacı Gizem Güler olduğu için elemeye kalan ilk yarışmacı oldu. Eleme için ikinci yarışmacıyı ise yarışmacılar belirledi. Yarışmacılar Ayşenur Balcı ismini söyledi...


6 Aralık eleme gecesinde kim kimin ismini söyledi. 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
6 Aralık Eleme için İkizler, Ayşenur Balcı ismini söyledi,
6 Aralık Eleme için Ezgi Baylar, Özlem ismini söyledi,
6 Aralık Eleme için Özlem Özden, Ayşenur Balcı ismini söyledi,
6 Aralık Eleme için Ayşenur Balcı, İkizler ismini söyledi,


Jüri üyeleri Ayşenur Balcı ve Gizem Güler arasından oylama ile seçim yaptılar. Jüri üyelerinin seçimi,

Jüri üyelerinden İvana Sert, Gizem gitsin dedi
Jüri üyelerinden Nur Yerlitaş, Gizem gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Uğurkan Erez, Ayşenur gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Kemal Doğulu, Aysenur gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Yıldız Tilbe, Gizem gitsin dedi.


Sizce Bu Hafta Kim Elenir?
Bu Hafta Kimin Elenmesini İstersiniz?

Tahminlerinizi Yorum Bölümünden Paylaşabilirsiniz.

BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI KİMLER>>>

bu tarz benim, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışmacıları kimler, bu tarz benim yarışması yarışmacıları,  bu tarz benim yarışmacıları resimleri, bu tarz benim 6 aralık eleme gecesi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim 6 aralıkta kim elendi, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim yarışmasından 6 aralıkta kim elendi, bu tarz benim cumartesi günü kim elendi, bu tarz benim eleme bilgileri, bu tarz benim yarışması elenen kim oldu, bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benim dün kim elendi, 6 aralık cumartesi bu tarz benim kim elendi, bu hafta bu tarz benim eleneni kim oldu, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, cumartesi bu tarz benim kim elendi,

Etiketler: , , , , , , , .

Yorum Yaz