BU TARZ BENİM GÜLŞAH YANAŞ KİMDİR - GÜLŞAH YANAŞ KAÇ YAŞINDA BOYU KİLOSU VE RESİMLERİ

BU TARZ BENİM GÜLŞAH YANAŞ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Artık büyük finali olacak Bu Tarz Benim yarışmasının birinci sezonunun bitmesine sayılı günler kaldı. Bu Tarz Benim yarışması hız kesmeden yayınlanmaya devam edecek. Bu Tarz Benim 2. sezon 30 Kasım 2014 Pazar akşamı başlıyor. İlk olarak 17 genç kızın katılacağı Bu Tarz Benim 2. sezon ilk programında hemen o gece bir yarışmacı elenecek. 13 kişi kaldıklarında diğer sezon gibi hafta içi gündüz kuşağında yayınlanmaya başlayacak ve her Cumartesi yine eleme gecesi olacak. 

Bu tarz benim 2. sezon 30 Kasım Pazar akşamı izleyici karşısında olacak ve birbirinden güzel kızları tanımış olacağız. Bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında yine birbirinden iddialı ve güzel kızların yer alması bizlere birinci sezonu aratmayacağa benziyor. Bu tarz benim yeni sezon yarışmacıların tanıtılacağı ve ikinci sezon ilk eleme gecesi olan pazar akşamı yarışmaya konuk jüri olarak Safiye Soyman ve birbirinden güzel şarkılarını seslendirecek olan Soner Sarıkabadayı katılacak. 

Bu Tarz Benim ikinci sezonda jüri üyelerinde değişme olmayacak ve yine jüri üyeleri yine İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal doğulu, Uğurkan Erez olacak. Birbirinden güzel kızların Türkiye'nin tarz kadını olmak ve büyük ödül olan 100 Bin TL'lik ödülü kazanmak için yarışacakları Bu Tarz Benim yeni sezonda bakalım nelere şahit olacağız. Yazımızın devamında bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan Gülşah Yanaş hakkında bilgileri bulabilirsiniz. 

BU TARZ BENİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI KİMLER>>>

Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacıları arasında olan güzellerden bir taneside Gülşah Yanaş isimli güzeldir. Gülşah Yanaş daha önce Recep İvedik 4 filminde rol almıştır. İstanbul da yaşayan yarışmacı Bu Tarz Benime 13 Kasım da konuk yarışmacı olarak katıldı ve jüri üyelerinden tam not alarak yeni sezonda olmaya hak kazandı. 

Tüm jüri üyelerinin beğendiği Gülşah Yanaş ayrıca Bu Tarz Benimde yaptığı dans ile de beğenilmiştir. Profesyonel dans eğitimi alan başarılı yarışmacı yaptığı dans ile akıllarda kalmaktadır. 

Genç ve güzel yarışmacı Gülşah hakkında fazla bilgi bulunmamaktadır. ilerleyen günlerde Bu Tarz Benim Gülşah hakkında bilgiler geldikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. 

Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş Resimleri



bu tarz benim, bu tarz benim yeni yarışmacılar, bu tarz benim yeni katılan yarışmacılar kimler, bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim ikinci sezon, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları isimleri neler, bu tarz benim yeni yarışmacıların resimleri, bu tarz benim yeni sezon, bu tarz benim yeni sezon ne zman başlıyor, bu tarz benim gülşah yanaş kimdir, gülşah yanaş kimdir, gülşah yanaş kaç yaşında, gülşah yanaş resimleri, gülşah yanaş kaç yaşında, gülşah yanaş, gülşah yanaş hakkında bilgi, gülşah yanaş nerelidir, gülşah yanaş foto galeri, gülşah yanaş vücut ölçüleri, gülşah yanaş bu tarz benim videoları, gülşah yanaş kıyafetleri, bu tarz benim yeni yarışmacısı gülşah yanaş, gülşah yanaş kimdir kaç yaşında boyu kilosu kaç, gülşah yanaş seksi resimleri

Etiketler: , , , , , , .

Yorum Yaz