BU TARZ BENİM 22 KASIM KİM ELENDİ - BU TARZ BENİM 22 KASIMDA ELENEN KİM OLDU

BU TARZ BENİM 22 KASIMDA KİM ELENDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Her bölümü ilgi ile izleyen Bu Tarz Benim yarışmasının hafta içi yayınlanan bölümleri kadar hafta sonları yani Cumartesi günleri yayınlanan Bu Tarz Benim eleme programları da büyük heyecanla izlenip takip edilmektedir. Her hafta Cumartesi günü bir yarışmacının elendiği bu tarz benim yarışmasında geçen hafta en son Nur Bozar kendi isteği ile elenmişti. Sevilen yarışma bu tarz benimde bu hafta 22 Kasım Cumartesi günüde bir eleme gerçekleşecek ve bir yarışmacı daha yarışmadan elenecek. Büyük ödülü 100 Bin TL olan yarışmanın büyük finali için sayılı günler kaldı ve yarışmacıları olduğu kadar izleyenleri de büyük heyecan sarmış durumdadır. Herkesin merakla beklediği büyük finale bakalım kimler kalacak, finale 4 yarışmacı kalacak ve birinci bu 4 kişi arasından seçilecek. Bu hafta da bir yarışmacının eleneceği eleme gecesi 22 Kasım Cumartesi günü gerçekleşecek. Bu akşam bu tarz benim yarışmasına ünlü şarkıcı Fatih Ürek katılacak.

Bu tarz benim yarışmasında 22 Kasım Cumartesi eleme gecesinde 2 isim koruma altına alındı ve 2 kişinin ismi elenmek için söylenmeyecek.

Haftayı dört yıldızla birinci tamamlayan Ayşegül Melisa Doğan taç taktığı için elenmeyecek ilk isim oldu. Diğer ismi ise Bu Tarz Benim jürisi seçti. 3 yıldız alan isimler içinde Ayşenur Balcı koruma altına alınan ikinci isim oldu. Yarışmanın elemesinde rakipleri Ayşegül ile Ayşenur'un ismini veremeyecek. 

Bakalım 22 Kasım Cumartesi Bu Tarz Benimde Elenen İsim Kim Olacak?
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim de Bu Hafta Elenecek İsim TUĞÇE ERGİŞİ Oldu.

Bu Tarz Benim Yarışmasında Kim Kimin İsmini Söyledi?

Eleme için Ezgi Baylar, Tuğçe ismini söyledi,
Eleme için Tuğçe Ergişi, Özlem ismini söyledi,
Eleme için Gizem Güler, Tuğçe ismini söyledi,
Eleme için Özlem Özden, Tuğçe ismini söyledi,
Eleme için Ayşegül Melisa, Tuğçe ismini söyledi,
Eleme için Ayşenur Balcı, Gizem ismini söyledi,

Ünlü sanatçı Fatih Ürek'in konuk jüri üyesi olduğu Bu Tarz Benim yarışmasında Fatih Ürek en güzel şarkılarını söyleyerek geceye renk katarken yarışmacılar hakkında yaptığı yorumlarda dikkat çekti.


bu tarz benim, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benimde kim elendi, bu hafta bu tarz benimden elenen kim oldu, bu tarz benim yarışmasından bu hafta elenen isim kim, bu tarz benim elenen isim, 22 kasım bu tarz benim elenen isim kim oldu, dün akşam bu tarz benimde kim elendi, özlem mi elendi, bu tarz benimde özlem mi elendi, bu tarz benim yarışması elenen isim, cumartesi günü kim elendi, bu tarz benimde hangi yarışmacı elendi, 22 kasım bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim eleme gecesinde kim elendi, 

Etiketler: , , , , , , .

Yorum Yaz