GÜLDEN MUTLU YATSIN YANIMA ŞARKISI VE SÖZLERİ - GÜLDEN MUTLU SEN YOKKEN OLANLAR ALBÜMÜ 2014


gülden mutlu yatsın yanıma indir, gülden mutlu yeni şarkısı yatsın yanıma sözleri, gülden mutlu yeni albümündeki şarkılar, yatsın yanıma sözleri gülden mutlu şarkısı, delirdim hasretinden şarkı sözleri gülden mutlu,

GÜLDEN MUTLU YATSIN YANIMA...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Müzik dünyasında adını yeni yeni duyurmaya başlayan ve oldukça beğenilen isim olan Gülden Mutlu her geçen gün hayran kitlesinin arttırarak dinlenmeye devam ediyor. 

Gülden Mutlu yeni albümü Sen Yokken Olanlar adlı yeni solo albümü ile müzik marketlerde yerini aldı. 

Daha önce Unutamam Dedin adlı albümü ile büyük başarı yakalayan Gülden Mutlu, Emre Aydın ile birlikte söyledikleri Soğuk Odalar adlı şarkı ile de adından oldukça söz ettirmişti.

Başarılı sanatçı şimdi yeni albümü Sen Yokken Olanlar ile fırtına gibi esmeye devam edecek. 

Gülden Mutlu'nun yeni albümünde olan Yatsın Yanıma şarkısı ile müzik kanallarında ve radyolarda çalmaya başladı. 

Gülden Mutlu, Yatsın Yanıma şarkısının söz ve müziği kendisine aittir. Yazımızın devamında Yatsın Yanıma şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.

GÜLDEN MUTLU YENİ ALBÜM ŞARKILARI>>>


Gülden Mutlu Yatsın Yanıma Şarkısı

                                     

Gülden Mutlu - Yatsın Yanıma Sözler

Delirdim hasretinden
Sığamadım evler değiştirdim
Diz çöküp Tanrı’dan 
seni dilendim
Ağlama dediler de
Gözümde yaş mı kaldı güzelim
Ben, sen sen diye tükendim
Yatsın yanıma

Sarılmasın dönsün uyusun
Bir gece kalsın benimle
Kırk yılım onun olsun

Söz: Gülden Ayşe Mutlu
Müzik: Gülden Ayşe Mutlu

gülden mutlu, yeni çıkan albümler, gülden mutlu yeni albümü, gülden mutlu albüm şarkıları, gülden mutlu yatsın yanıma şarkısı, gülden mutlu yatsın yanıma, gülden mutlu yatsın yanıma şarkı sözleri, gülden mutlu yatsın yanıma indir, gülden mutlunun yeni albümü sen yokken olanlar, gülden mutlunun yeni şarkısının sözleri, gülden mutlu şarkı sözleri, yeni şarkı sözleri, gülden mutlu yeni albümü indir, gülden mutlu sen yokken olanlar albümü indir, gülden mutlu yatsın yanıma indir, yatsın yanıma mp3,

Etiketler: , , , , , .

Yorum Yaz