KİRAZ MEVSİMİNDE ÇALAN YALANCI MEVSİM ŞARKISI VE SÖZLERİ 16. BÖLÜM

KİRAZ MEVSİMİ YALANCI MEVSİM ŞARKISI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Fox TV'nin sevilen dizisi Kiraz Mevsimi her hafta yeni bölümleri ile ekranlarda olmaya devam ediyor. İzleyici tarafından büyük ilgi gören Kiraz Mevsimi dizisi Cumartesi akşamları en çok izlenen dizi olmaya devam ediyor yeni bölümleri merakla beklenmeye devam ediyor. 

Kiraz Mevsiminin yeni bölümleri her hafta izleyici ile buluşurken, Kiraz Mevsimi dizisinin sevilen iki oyuncusu Ayaz karakteri ile Öykü karakteri dizinin en çok aranan isimlerindendir. Kiraz Mevsimi dizisinde söylenen şarkılarda büyük beğeni kazanarak ilgi görmeye devam ediyor. Sevilen dizisinin geçtiğimiz bölümlerinde söylenen şarkılardan bir tanesi de Yalancı Mevsim şarkısıydı. Kiraz Mevsimi 16. bölümde çalan Yalancı Mevsim şarkısı hala sevilerek dinlenmekte ve dizi izleyicileri tarafından aranmaktadır.

Kiraz Mevsimi 16. bölümde çalan kaldıramazsan yol bulamazsın, İçimdeki sesleri duymadım derinlerde diye devam eden şarkının sözlerini sizler için paylaşıyoruz. Yazımızın devamında Kiraz Mevsimi 16. bölümde çalan Yalancı Mevsim şarkısı ve şarkının sözlerini bulabilirsiniz.

Kiraz Mevsimi Dizisi Yalancı Mevsim Şarkısı

Kiraz Mevsimi - Yalancı Mevsim Şarkısı
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bin ceza yaşadım zevk için,
Kaçmadım, kurtulmadım hayat senin
Kaldıramazsan, yol bulamazsan 

kendine bir bak yalan dolan
Bin ceza yaşadım zevk için,
Kaçmadım, kurtulmadım hayat senin
Farkında değilsin hata sende
Cehennem senin cennet ellerin
Kaldıramazsan, yol bulamazsan 

kendine bir bak yalan dolan
İçimdeki sesleri duymadım derinlerde
Bekledim gitmedin bu yalancı mevsimde



Kiraz Mevsimi 16. bölümde Öykü'nün rüyasında çalan Yalancı Mevsim şarkısını söyleyen kişi Volkan Akmehmet dir.


kiraz mevsimi 16. bölümde çalan şarkı, kiraz mevsimi öykünün rüyasında çalan şarkı, kiraz mevsimi öykü rüya görürken çalan şarkı, kiraz mevsiminde çalan yalancı mevsim şarkısı, kiraz mevsimi 16. bölümde çalan yalancı mevsim şarkısı, kiraz mevsimi 16. bölümde çalan şarkıyı kim söylüyor, kiraz mevsimi 16. bölüm öykü rüyasında çalan şarkıyı kim söylüyor, öykünün rüyasında çalan şarkının adı ne, kiraz mevsimi 16. bölümde çalan şarkının adı, yalancı mevsim şarkısı, yalancı mevsim şarkı sözleri, kiraz mevsimi 17. bölümde çalan şarkı, kiraz mevsimi 17. bölümde çalan şarkının adı

Etiketler: , , , , , , , , , .

Yorum Yaz