BU TARZ BENİMDE 29 EKİM KİM NE GİYDİ KİMLER YILDIZ ALDI - BU TARZ BENİM 29 EKİM KIYAFETLERİ

29 EKİM BU TARZ BENİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Son günlerin bir numaralı yarışma programı olan Bu Tarz Benim tüm hızı ve heyecanı ile devam ediyor. Hafta içi hergün Show Tv ekranlarında izleyici ile buluşan bu tarz benim yarışması oldukça ilgi görmeye deva ediyor. Birbirinden güzel yarışmacıların yarıştığı ve kendilerine yakışanı seçip giydikleri Bu Tarz Benim yarışmasında her gün neredeyse bir olay ve bir kavga oluyor. Hemen hemen her gün bir yarışmacı ağlıyor artık. 

Bu Tarz Benim yarışmasının jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez gibi dallarında başarılı isimler oturmaktadır. Bu tarz benim yarışmasının her bölümünde farklı farklı kıyafetler giyen yarışmacılar, jüri karşısına geçerek hem jüriden, hemde arkadaşlarından yorumlar alıyorlar. Jüriden olumlu sözler alan ve Tarzsın dedikleri yarışmacılar yıldız almaya çalışıyorlar. Bu Tarz Benimde Cumartesi günleri ise eleme oluyor ve bir yarışmacı eleniyor. Geçtiğimiz günlerde bu tarz benim yarışmasına yeni katılan 2 yarışmacı oldu. Roza Şake ve Meltem Keklik isimli yeni yarışmacılarda bir anda kendilerini kavgaların arasında buldular. 

Bu Tarz Benim yarışmasında her gün giyilen kıyafetler hanımlar tarafından ilgi ile takip edilmektedir. Sizlere her gün bu tarz benim yarışmasında kimin hangi kıyafeti giydiğinin bilgisini paylaşıyoruz. Bu yazımızda ise Bu Tarz Benimde 29 Ekimde kim ne giydi ve 29 ekim bu tarz benimde kimler yıldız aldı, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilenleri sizler için derledik.

Bu Tarz Benim 29 Ekimde Kim Ne giydi?
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
İşte 29 Ekim Bu Tarz Benim Kıyafetleri

29 Ekim Bu Tarz Benim Roza Şake Kıyafetleri: 

29 Ekim Bu Tarz Benim Meltem Keklik Kıyafetleri: 

29 Ekim Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: 

29 Ekim Bu Tarz Benim Ezgi Baylar Kıyafetleri: 

29 Ekim Bu Tarz Benim Gizem Güler Kıyafetleri: 

29 Ekim Bu Tarz Benim Özlem Özden Kıyafetleri: 

29 Ekim Bu Tarz Benim Nur Bozar Kıyafetleri: 

29 Ekim Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: 

29 Ekim Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: 



Bu Tarz Benime Yeni Katılan Yarışmacılar

BU TARZ BENİM ROZA ŞAKE >>>

BU TARZ BENİM MELTEM KEKLİK>>>


 


bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 29 ekim, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 29 ekimdeki kıyafetler, bu tarz benimde 29 ekimde kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 29 ekim nur ne giydi, bu tarz benim 29 ekim özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi, bu tarz benimde giyilen kıyafetler, ivana sert, 29 ekim ivana sert kıyafeti, ıvana sert resimleri, ıvana sert ne giydi, bu tarz benim 29 ekim salı günü kıyafetleri, bu tarz benimde salı günü kim ne giydi, 29 ekim bu tarz benim kimler yıldız aldı, 29 ekimde nur gizem özlem yıldız aldı mı, bu tarz benimde bugün yıldız alanlar kimler

Etiketler: , , , , , , , , , , .

Yorum Yaz