GÖKHAN KESER SÖYLESEM AYIP OLUR ŞARKI SÖZLERİ GÖKHAN KESER YENİ ALBÜM ŞARKILARI




Gökhan Keser,yeni albüm indir,Gökhan Keser söylesem ayıp olur şarkıları,Gökhan Keser söylesem ayıp olur şarkı sözleri,Gökhan Keser gel yine bul beni şarkısı,Gökhan Keser bul beni albümü,


Yakışıklılığı ve Karizmasıyla dikkatleri üzerine çeken şarkıcı Gökhan Keser  Yeni çalışması "Söylesem Ayıp Olur" sevenlerine müzik keyfi yaşatıyor.Sony Müzik tarfından yayınlanan albüm 5 Şubat itibariyle dijital ortamdaki ve müzik marketlerdeki yerini aldı. Maxi single albümde "İnlerim Allah" ve "Söylesem Ayıp Olur" adlı iki şarkı daha yer alıyor.  

Yeni müzik çalışmasının yanı sıra uzun bir aradan sonra dizi setlerine de geri dönen Keser, "Sen Benimsin" isimli dizi ile Fox Tv ekranlarında karşımızda olacak. Sanatçı yeni albüm çalışması ve Yeni Dizisi ile ses getireceğe benziyor.


Gökhan Keser Söylesem Ayıp Olur Şarkı Sözleri


Gel yine bul beni şehrin en güzel yerinde
Kimse görmeden koymuşsun
Gibi kendi ellerinle
Kimi boş hayal kurar

Kimiside imkansızın peşinde
Bana sade aşk yeter geri formalite
Söylesem ayıp olur
İçime atıp saklasam kayıp olur

Aşkın namına yazık olur
Fazla düşünme yoksa sabah olur
Birden söylesem ayıp olur
İçime atıp saklasam kayıp olur

Aşkın namına yazık olur
Fazla düşünme aşk yine bizi bulur 
Gel yine bul beni şehrin en güzel yerinde
Kimse görmeden koymuşsun

Gibi kendi ellerinle
Kimi boş hayal kurar
Kimisi’de imkansızın peşinde
Bana sade aşk yeter geri formalite

Söylesem ayıp olur
İçime atıp saklasam kayıp olur
Aşkın namına yazık olur
Fazla düşünme yoksa sabah olur


Birden söylesem ayıp olur
İçime atıp saklasam kayıp olur
Aşkın namına yazık olur
Fazla düşünme aşk yine bizi bulur

Etiketler: , , , , , .

Yorum Yaz