FUNDA ARAR GİTME KAL ŞARKISI VE ŞARKI SÖZLERİ - FUNDA ARAR HOŞGELDİN ALBÜMÜ

FUNDA ARAR GİTME KAL ŞARKISI... 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Daha önceden Yıldız Tilbe ve Ragga Oktay'ın birlikte seslendirdikleri Gitme Kal şarkısını, şimdi Funda Arar yeni albümünde seslendirdi. Funda Arar Hoşgeldin isimli albümdeki şarkılardan bir tanesi de Gitme Kal isimli Şarkıdır.

Söz ve Müziği Ragga Oktay'a ait olan Gitme Kal isimli şarkının sözlerini sizler için paylaşıyoruz. Uzun zamandır beklenen Hoşgeldin albümü ile Funda Arar beklenilene değen bir albüm ile beğeni toplamıştır. 

Funda Arar Hoşgeldin adlı yeni albümünde toplam 13 şarkı yer almaktadır. Bu albümde Funda Arar, Soner Sarıkabadayı, Ragga Oktay, Gökhan Tepe, Burcu Tatlıses ve Febyo Taşel gibi başarılı isimler ile çalışmıştır. 

Hoşgeldin ismini verdiği yeni albümünde Funda Arar, çıkış parçası olarak Hayatın Hesabı isimli şarkıyı seçerek ve bu şarkıya klipte çekmiştir. Funda Arar Hayatın Hesabı adlı şarkısının klibinde soma da yaşanan maden faciasının vurgusu yapılmıştır. 

Funda Arar yeni Hoşgeldin isimli albümündeki şarkılar arasında olan ve bilinen şarkı olan Gitme Kal şarkısı sevilen şarkılar arasındadır. Yazımızın devamında Funda Arar Gitme Kal şarkısının sözlerini bulabilirsiniz.

FUNDA ARAR HOŞGELDİN ŞARKILAR>>>

Funda Arar Gitme Kal Şarkı Sözleri
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Gönlüme ateş açtın gönlüme
Hasreti yara ettin kalbime
Dargın ol ya da ister kız bana
İstiyorsan kır beni ama gitme kal

Hasretim ben sana deli gibi hasretim
El ele, yan yana öperken hasretim
Yokluğun bir tek an bile çekilmiyor
Bu acı, bu ateş sensiz çoğalıyor

Derdime keder ektin derdime
Bir inat sebep oldu gitmene

songuncel.blogspot.com
Bir düşün yazık değil mi bize
Yıkılan hayallere beni itme kal

Hasretim ben sana deli gibi gitme kal
Kırgın ol, dargın ol ama yine gitme kal
Ömrüme giriverdin gönlüme
Bana kız bana küs ama gitme kal

Söz – Müzik: Ragga Oktay

funda arar, funda arar gitme kal, funda arar hoşgeldin albüm şarkıları, funda ararın gitme kal şarkısı, funda arar yeni albüm şarkıları, funda arar gitme kal şarkısı indir, funda arar yeni gitme kal albümü indir, albüm indir, yeni çıkan albümler, 

Etiketler: , , , , , .

Yorum Yaz