BU TARZ BENİM UMUT EKER KİMDİR - UMUT EKER BU TARZ BENİM JÜRİSİ KİM


umut eker kimdir, umut eker kaç yaşında, umut ekerin boyu kilosu kaç, umut eker resimleri, umut eker dövmeleri, umut eker nerelidir, umut eker ne iş yapıyor, bu tarz benim yarışması jüri üyesi umut eker, bu tarz benim umut eker kimdir, bu tarz benimdeki umut ekerin resimleri, bu tarz benim yeni jüri üyeleri, bu tarz benim yeni yarışmacıları kimler, bu tarz benim yeni sezon ne zaman

BU TARZ BENİM UMUT EKER KİMDİR... 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV'nin en çok izlenen ve sevilen yarışması olan Bu Tarz Benim yarışması kaldığı yerden devam etmeye başlıyor. Bilindiği gibi bu tarz benim yarışması 1. sezon ile oldukça sevilmiş ve fenomen olmayı başarmıştır.

Bu Tarz Benim yarışmasının birinci sezonu bitti ve yarışmanın birincisi Aycan-Nurcan Şencan kardeşler olmuştu. 

Birinci sezonun bitmesi ile yeni sezona hazırlanan ve yayınlanmasına günler kala Acun Ilıcalı tarafından TV8'e alınan Bu Tarz Benim yarışması, bu geçiş dönemi boyunca yayınlanmadı ve izleyiciler tarafından oldukça merak edilmiştir. 

Bu tarz benim yarışmasını satın alan tv8, eski jüri üyeleri olan Nur Yerlitaş, İvana Sert Uğurkan Erez, Kemal Doğulu ve sunucu Öykü Serter ile TV8 ekranlarında devam edecektir. Fakat yarışmanın ismi farklı bir isim olacaktır.

Show tv ise ismini kendi satın almış ve Bu Tarz Benim adında devam edecektir. Show TV de başlayacak olan Bu Tarz Benim yarışmasının jüri üyelerinde ve yarışmacılarında değişiklikler olmuştur. 

Show tv, Bu Tarz Benim yarışmasının yeni jüri üyeleri modacı Cemil İpekçi, Stil danışmanı ve manken Umut Eker ve Sibel Arna olmaktadır. Bu tarz benimin yeni sunucusu ise Ebru Akel olmaktadır.

Son zamanlarda en çok konuşulan konulardan biri olan bu tarz benim yarışmasının yeni jüri üyeleri olmaktadır. Yeni jüri üyeleri arasında olan Umut Eker bir anda herkesin merak ettiği isim haline gelmiştir.

Sizlere bu yazımızda Bu Tarz Benim yeni sezon jüri üyeleri arasında olan ve yakışıklığı ile büyüleyen, bir anda yıldızı parlayan isim olan Umut Eker hakkında bilgileri, Umut Eker kimdir, Umut Eker kaç yaşında boyu kilosu kaç gibi sorulan sorulan cevaplarını paylaşacağız.

Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Olan Umut Eker Kimdir?

Umut Eker Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasının yeni jüri üyelerinden olan Umut Eker 1983 yılında İstanbul Bakırköy’de dünyaya geldi. Okul yıllarında aile baskısını üzerinde çok hisseden Umut Eker bir bankada staj yapmaya başlamış ve sonunun bir bankacı olmaya gittiğini farkettiğinde her şeyi bırakıp güneye kaçmış. 


Çok ünlü bir marka olan Diesel markasının temsilciliğini yapmaya başlamış ve 2002 yılında Diesel’den ayrılıp birkaç arkadaşıyla bir street fashion marka kurdu. Oldukça hızlı büyüdüler ve yurt dışında birçok ülkeye ihracat yaptılar. Fakat 1.5 yıl önce hisselerini devredip, dinlenme ve birçok şeyden uzaklaşma kararı aldı. Kendi markasını oluşturmak istiyor.

Umut Eker vücudundaki dövmeler ile de oldukça beğenilmektedir. Vücudunun çoğu bölümü dövmeli olan yakışıklı manken Bu Tarz Benim yarışmasında Jüri koltuğunda oturmakta ve yarışmanın en çok aranan isimlerindendir.

Umut Eker Resimleri

Etiketler: , , , , , , , , .

Yorum Yaz