BU TARZ BENİM SİBEL ARNA KİMDİR - SİBEL ARNA BU TARZ BENİM JÜRİSİ KİM


bu tarz benim yeni jüri üyeleri kimler, show tv bu tarz benim jürisi sibel arna kimdir, sibel arna biyografi, sibel arna hakkında bilgi, sibel arna ne iş yapıyor, bu tarz benim jürileri, bu tarz benimdeki sibel arna kimdir, bu tarz benim sibel arna resimleri,

BU TARZ BENİM SİBEL ARNA KİMDİR... 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Birinci sezonu ile büyük beğeni toplayan Bu Tarz Benim yarışması şimdi ikinci sezon için hazırlıklarını tamamlayarak ekranlarda olmaya devam edecek. Bilindiği gibi Bu Tarz Benim birinci sezon kazananları Aycan Nurcan Şencan kardeşler olmuştu.

Birinci sezonun bitmesi ile yeni sezona hazırlanan ve yayınlanmasına günler kala Acun Ilıcalı tarafından TV8'e alınan Bu Tarz Benim yarışması, bu geçiş dönemi boyunca yayınlanmadı ve izleyiciler tarafından oldukça merak edilmiştir. 

Bu tarz benim yarışmasını satın alan tv8, eski jüri üyeleri olan Nur Yerlitaş, İvana Sert Uğurkan Erez, Kemal Doğulu ve sunucu Öykü Serter ile TV8 ekranlarında devam edecektir. Fakat yarışmanın ismi farklı bir isim olacaktır.

Show tv ise ismini kendi satın almış ve Bu Tarz Benim adında devam edecektir. Show TV de başlayacak olan Bu Tarz Benim yarışmasının jüri üyelerinde ve yarışmacılarında değişiklikler olmuştur. 

Show tv, Bu Tarz Benim yarışmasının yeni jüri üyeleri modacı Cemil İpekçi, Stil danışmanı ve manken Umut Eker ve Sibel Arna olmaktadır. Bu tarz benimin yeni sunucusu ise Ebru Akel olmaktadır.

Son zamanlarda en çok konuşulan konulardan biri olan bu tarz benim yarışmasının yeni jüri üyeleri olmaktadır. Yeni jüri üyeleri arasında olan Sibel Arna bir anda herkesin merak ettiği isim haline gelmiştir.

Sizlere bu yazımızda Bu Tarz Benim yeni sezon jüri üyeleri arasında olan ve güzelliği ile büyüleyen, bir anda yıldızı parlayan isim olan Sibel Arna hakkında bilgileri, Sibel Arna kimdir, Sibel Arna kaç yaşında boyu kilosu kaç gibi sorulan sorulan cevaplarını paylaşacağız.

Bu Tarz Benim Jüri Üyesi Olan Sibel Arna Kimdir?

Sibel Arna Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Sevilen yarışma Bu Tarz Benim'in değişen yeni jüri üyeleri arasında olan ve bir anda herkesin sevdiği tanıdığı isim haline gelen Sibel Arna 1979 doğumludur. 

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünü olan Sibel Arna, Eylül 2006’dan itibaren CNN TÜRK’te “Trends” adlı programı hazırlayıp sunuyor. 1997-2000 yılları arasında Milliyet Gazetesi için moda, kozmetik ve güzellik üzerine Gezdim Gördüm Yazdım köşesini hazırladı. 

2000-2002 yıllarında, Sabah Gazetesi Hafta Sonu İlaveleri için mekanlar, moda, tasarım, sinema ve müzik gibi alanlarda haber, röportajlar yaptı. 2002 yılının Temmuz ayında Vatan Gazetesine transfer oldu. Ekonominin magazin tarafı, yeni eğilimlerle ilgili yazılar yazan ve gündemdekilerle röportajlar yapan Arna, Vatanın Cumartesi ekinde “Bir şey diyeceğim” adlı köşesinde kent yaşamı ile ilgili yazılar yazdı. 

2003’ün Ocak ayından beri Hürriyet Gazetesinde Çalışan Sibel Arna, Hürriyet Cuma, Cumartesi, Pazar ve Seyahat gibi eklere haberler hazırlıyor. Cumartesi ilavesindeki “Sibel Arna ile Moda Gündemi” sayfalarından sorumlu olan Arna ayrıca, aynı ilaveye tasarım, mimari ve trendlerle ilgili haber ve röportajlar da yapıyor.


Sibel Arna Resimleri



Etiketler: , , , , , , , , .

Yorum Yaz