31 OCAK TV8 BU TARZ BENİM KİM ELENDİ - BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 31 OCAK

TV8 31 OCAK BU TARZ BENİM KİM ELENDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Son zamanların en çok izlenen ve beğenilen yarışmalarından olan Bu Tarz Benim, Acun Ilıcalı tarafından alınarak TV8 ekranlarında yayınlanmaya başladı. 

Birinci sezonu ile oldukça beğenilen Bu Tarz Benim yarışması 2. sezonu ile yeni kanalı olan Tv8 de yine hergün izleyici ile buluşuyor. 

Gerçek jüri üyeleri olan Nur Yerltaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve sunucu Öykü Serter ile kaldığı yerden tv8 de devam eden, sevilen yarışma bu tarz benim yine en çok izlenenler arasında yerini aldı.

Hafta içi hergün yayınlanan beğeni ile izlenen Tv8 Bu Tarz Benim yarışmasında giyilen kıyafetlerde oldukça beğenilmektedir. Sizlere TV8 bu tarz benimde kimin ne giydiği ve kimin yıldız aldığı hakkındaki bilgileri sizlerle paylaşıyoruz. 

TV8 de yayınlanan bu tarz benim yarışmasının 2. sezonu tüm hızıyla devam ederken, en kritik güne gelindi. Hafta içi farklı kıyafetlerle sahneye çıkan yarışmacılar, yıldız alabilmek için uğraşmışlardı. Şimdi ise Bu Tarz Benim eleme gecesine sıra geldi.

TV8 Bu Tarz Benim eleme haftası 31 Ocak 2015 Cumartesi gecesi yapılacak. Yarışmanın eleneni Cumartesi günü belli olacak ve büyük ödüle veda edecek. Merakla beklenen bu tarz benim 31 Ocakta elenen isimin kim olduğudur. Sizlere Bu Tarz Benim yarışmasının 31 Ocakta elenen isimi belli olduğunda hemen burada paylaşacağız. 


31 Ocak TV8 Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş Elendi


Birbirinden güzel 13 yarışmacının yer aldığı Bu Tarz Benim yarışması ile eleme gecesinde kimin ne kadar oy aldığı ve jüri üyelerinin kimin gitmesini istediği gibi bilgiler burada yayınlanacak ve güncellenecektir.
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Daha önce Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacılarını sizlere tanıtmıştık. Sizde ekranda izlediğiniz ve gördüğünüz kadarı ile yarışmacılar hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilir ve yarışmacılar hakkında yorum yaparak kimin elenmesi gerektiği konusunda tahminlerde bulunabilirsiniz.

Nur Yerlitaş , Gülşah gitsin dedi. 
İvan Sert , Gülşah gitsin dedi. 
Uğurkan Erez Maria gitsin dedi.
Kemal Doğulu Gülşah gitsin dedi. 
İlker Ayrık Gülşah gitsin dedi. 

Bu Tarz Benim'in TV8 ekranlarındaki eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim Gülşah oldu. 


Sizin Beğendiğiniz veya Beğenmediğiniz Yarışmacı Kim?

tv8 bu tarz benim, tv8 bu tarz benim kim elendi, bu hafta bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benim 31 ocak cumartesi elenen kim oldu, 31 ocak bu tarz benim elenen isim kim, bu tarz benimde ilk elenen kim oldu, bu tarz benim tv8 kim elendi, bu tarz benim yeni sezon ilk elenen isim kim oldu, 31 ocak bu tarz benim eleme gecesi kıyafetleri, bu tarz benim 2. sezon eleme gecesi 31 ocak, dün akşam tv8 bu tarz benim kim elendi, bu tarz benimde dün kim elendi,

Etiketler: , , , , , .

Yorum Yaz