17 OCAK TV8 BU TARZ BENİM KİM ELENDİ - BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 17 OCAK

TV8 17 OCAK BU TARZ BENİM KİM ELENDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Son zamanların en çok izlenen ve beğenilen yarışmalarından olan Bu Tarz Benim, Acun Ilıcalı tarafından alınarak TV8 ekranlarında yayınlanmaya başladı. 

Birinci sezonu ile oldukça beğenilen Bu Tarz Benim yarışması 2. sezonu ile yeni kanalı olan Tv8 de yine hergün izleyici ile buluşuyor. 

Gerçek jüri üyeleri olan Nur Yerltaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve sunucu Öykü Serter ile kaldığı yerden tv8 de devam eden, sevilen yarışma bu tarz benim yine en çok izlenenler arasında yerini aldı.

Hafta içi hergün yayınlanan beğeni ile izlenen Tv8 Bu Tarz Benim yarışmasında giyilen kıyafetlerde oldukça beğenilmektedir. Sizlere TV8 bu tarz benimde kimin ne giydiği ve kimin yıldız aldığı hakkındaki bilgileri sizlerle paylaşıyoruz. 

TV8 de yayınlanan bu tarz benim yarışmasının 2. sezonu tüm hızıyla devam ederken, en kritik güne gelindi. Hafta içi farklı kıyafetlerle sahneye çıkan yarışmacılar, yıldız alabilmek için uğraşmışlardı. Şimdi ise Bu Tarz Benim 2. sezon ilk eleme gecesine sıra geldi.

TV8 Bu Tarz Benim ilk eleme haftası 17 Ocak 2015 Cumartesi gecesi yapılacak. Yarışmanın ilk eleneni Cumartesi günü belli olacak ve büyük ödüle veda edecek. Merakla beklenen bu tarz benim 17 Ocakta elenen isimin kim olduğudur. Sizlere Bu Tarz Benim yarışmasının 17 Ocakta elenen isimi belli olduğunda hemen burada paylaşacağız. 


17 Ocak TV8 Bu Tarz Benim DERYA YARAR Elendi


Birbirinden güzel 13 yarışmacının yer aldığı Bu Tarz Benim yarışması ile eleme gecesinde kimin ne kadar oy aldığı ve jüri üyelerinin kimin gitmesini istediği gibi bilgiler burada yayınlanacak ve güncellenecektir.
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Daha önce Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacılarını sizlere tanıtmıştık. Sizde ekranda izlediğiniz ve gördüğünüz kadarı ile yarışmacılar hakkındaki düşüncelerinizi paylaşabilir ve yarışmacılar hakkında yorum yaparak kimin elenmesi gerektiği konusunda tahminlerde bulunabilirsiniz.

İŞTE BU TARZ BENİM 17 OCAK ELEME GECESİNDE YAŞANANLAR

Bu Tarz Benim 17 Ocak eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan Derya Yarar oldu ve elenmek üzere seçilen ilk isim oldu. Ardından da yarışmacılara elemek istedikleri isim soruldu. 

Nazlı Yayla, Gökçe Markal ve Almira Kuroğlu taç giydikleri için diğer yarışmacılar tarafından isimleri elenmek üzere önerilemedi. Bu Tarz Benim yarışmacıları elenmek üzere Maria Surina ismini söylediler.

BU TARZ BENİM'DE KİM ELENDİ?

Derya Yarar ve Maria Surina için son kararı jüri verdi. Oylamada jüri oylamasında eşitlik çıkınca son kararı vermek Hülya Avşar'a düştü. İşte jürinin verdiği oylar ile giden isim;


Nur Yerlitaş , Maria Surina gitsin dedi. 
İvan Sert , Derya Yarar gitsin dedi. 
Uğurkan Erez Derya Yarar gitsin dedi.
Kemal Doğulu Maria Surina gitsin dedi. 
Hülya Avşar Derya Yarar gitsin dedi. 

Bu Tarz Benim'in TV8 ekranlarındaki ilk eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim Hülya Avşar'ın oyuyla Derya Yarar oldu. 


Sizin Beğendiğiniz veya Beğenmediğiniz Yarışmacı Kim?

tv8 bu tarz benim, tv8 bu tarz benim kim elendi, bu hafta bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benim 17 ocak cumartesi elenen kim oldu, 17 ocak bu tarz benim elenen isim kim, bu tarz benimde ilk elenen kim oldu, bu tarz benim tv8 kim elendi, bu tarz benim yeni sezon ilk elenen isim kim oldu, 17 ocak bu tarz benim eleme gecesi kıyafetleri, bu tarz benim 2. sezon eleme gecesi 17 ocak, dün akşam tv8 bu tarz benim kim elendi, bu tarz benimde dün kim elendi,

Etiketler: , , , , , .

Yorum Yaz