BU TARZ BENİM ÖZDEN CERRAHOĞLU KİMDİR - ÖZDEN CERRAHOĞLU KAÇ YAŞINDA BOYU KİLOSU VE RESİMLERİ

BU TARZ BENİM ÖZDEN CERRAHOĞLU...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Büyük merakla beklenen ve ilgi ile izlenen Bu Tarz Benim yarışmasının yeni sezon yarışmacıları 30 Kasım Pazar akşamı ilk bölüm ile ve ilk eleme gecesi ile tanıtıldı. Birbirinden güzel kızların yer aldığı bu tarz benim 2. sezon görkemli bir şekilde başladı. Yine her zaman olduğu gibi bu yeni yarışmacılarda programla beraber izleyenleri ekrana kilitledi. En çok izlenen programlar arasında olan Bu Tarz Benim birinci sezonun artık sonuna yaklaşıldı. Bir yarışmacı daha elendikten sonra büyük final yapacak olan bu tarz benim hiç ara vermeden yeni sezonu ile ekranlarda olacak. 

Bu Tarz Benimin yeni güzellileri bir bir sahneye çıktı ve jüriden puanlar aldı. 30 Kasım Pazar akşamı ilk eleme gecesi de olan bu tarz benimde jüri üyelerinde en az puanı alan ve ilk elenen isim Aygül Bayşu oldu. Sizlere bu tarz benim yeni yarışmacılarını tanıtmaya devam ediyoruz. Birbirinden güzel yarışmacıların yer aldığı yarışmadaki tüm yarışmacılar hakkında bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz. 

Bu Tarz Benim ikinci sezonda jüri üyelerinde değişme olmadı ve jüri üyeleri yine İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal doğulu, Uğurkan Erez olacak. Birbirinden güzel kızların Türkiye'nin tarz kadını olmak ve büyük ödül olan 100 Bin TL'lik ödülü kazanmak için yarışacakları Bu Tarz Benim yeni sezonda bakalım nelere şahit olacağız. Yazımızın devamında bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında olan Özden Cerrahoğlu hakkında bilgileri bulabilirsiniz. 

BU TARZ BENİM YENİ SEZON YARIŞMACILARI KİMLER>>>

Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasının 2. sezon yarışmacıları arasında olan güzellerden bir tanesi de Özden Cerrahoğlu isimli güzeldir. 

Bu Tarz Benimin yeni yarışmacısı olan Özden Cerrahoğlu 1991 yılında İskenderun da doğmuştur. 23 yaşında olan güzel yarışmacı Özden İstanbul Beşiktaş'ta yaşıyor. 

Yarışmaya katılan ve iddialı olan Özden Cerrahoğlu kendi markasını oluşturmak istiyor. Moda eğitimi almış olan Özden gittiği her yerde çok ilgi çektiğini söylüyor. Butik pastane açmayı düşünmüş. Moda eğitimi almış. Şu anda öğrenci olan Özden Cerrahoğlu Moda tasarım okumaktadır. 
Bir dönem işletmecilik de yapmış olan güzel yarışmacı Özden Cerrahoğlu Bu Tarz Benim jürisinden tam not aldı. Yarışmanın favori isimlerinden biri olarak gösterilmektedir.

Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu Yaşı : 23
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu Boyu :
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu Kilosu :
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu Twitter :
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu Facebook :
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu İnstagram :

Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu Resimleri





bu tarz benim, bu tarz benim yeni yarışmacılar, bu tarz benim yeni katılan yarışmacılar kimler, bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim ikinci sezon, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları isimleri neler, bu tarz benim yeni yarışmacıların resimleri, bu tarz benim yeni sezon, bu tarz benim yeni sezon ne zaman başlıyor, bu tarz benim özden cerrahoğlu kimdir, özden cerrahoğlu kimdir, özden cerrahoğlu kaç yaşında, özden cerrahoğlu resimleri, özden cerrahoğlu kaç yaşında, özden cerrahoğluözden cerrahoğlu hakkında bilgi, özden cerrahoğlu nerelidir, özden cerrahoğlu foto galeri, bu tarz benim özden cerrahoğlu vücut ölçüleri, özden cerrahoğlu bu tarz benim videoları, bu tarz benim özden cerrahoğlu kıyafetleri, bu tarz benim yeni yarışmacısı özden cerrahoğluözden cerrahoğlu kimdir kaç yaşında boyu kilosu kaç, özden cerrahoğlu seksi resimleri, bu tarz benim özden cerrahoğlu

Etiketler: , , , , , , .

Yorum Yaz