BU TARZ BENİM 1. SEZON BİRİNCİSİ KİM OLDU - BU TARZ BENİMİ KİM KAZANDI 20 ARALIK



BU TARZ BENİMİ KİM KAZANDI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Son zamanların en çok izlenen ve sevilen yarışması olan Bu Tarz Benim 1. sezon finali için sona gelindi. Her hafta Cumartesi günleri eleme gecesi yapılan yarışmada bu güne kadar 10 yarışmacı elendi ve geriye sadece 3 yarışmacı kaldı.

Şimdi gözlerin final gecesine çevrilen bu tarz benimde birinci kim olacak, oldukça merak edilmektedir. Bu Tarz Benimde finale kalan yarışmacılar Ezgi Baylar, İkizler ve Ayşenur Balcı olmaktadır. Geriye kalan 3 yarışmacının da iddialı ve sevilen yarışmacılar olması birincilik yarışını kızıştıracağa benziyor.

Bu Tarz Benim 1. sezon final gecesi 20 Aralık Cumartesi akşamı yapılacaktır. Sosyal medyada da oldukça takipçisi olan bu tarz benim yarışmasında birincinin kim olduğu ve olacağı sabırsızlıkla beklenmektedir.

Finale kalan Ezgi Baylar, Ayşenur Balcı ve Aycan-Nurcan kardeşler, son gece üç farklı kombinle jüri karşısına çıkacak ve gecenin sonunda jüriden en yüksek yıldızı alan yarışmacı birincilik yolunda büyük bir avantaj kazanacak. Birincilik yolunda, hafta içi en fazla yıldızı toplayarak bir puanı garantileyen Ezgi Baylar yarışa bir adım önde başlayacak.

Modacı Vural Gökçaylı’nın defilesi izleyicilere keyifli anlar yaşatacak. İvana Sert’in “Beyaz Gül” projesinde yer alan bir sultanı canlandırdığı, ateşli savaş gösterisi açılış şovuna damga vuracak. Birbirinden ilginç gösteriler, özel defileler ve en güzel şarkıların yer aldığı Bu Tarz Benim’in kazananı kim olacak?


Bu Tarz Benimi İKİZLER Kazandı?




Gecenin sonunda canlı yayınla jüriden alınan puan ile izleyicilerden gelen SMS oylarının ortalaması alınacak. Jürinin puanları ve SMS’lerin ortalaması sonunda en yüksek puana ulaşan yarışmacı Bu Tarz Benim’in kazananı olacak. 
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasının büyük ödülü olan 100 Bin TL 20 Aralık Cumartesi akşamı sahibini bulacak ve Türkiye'nin en tarz kadını belli olacaktır. Sevilen 3 yarışmacının geriye kaldığı yarışmada Konuk jüri üyesi Hande Yener olacak ve sevilen sanatçı şarkıları ile geceye renk katacaktır.

Bu Tarz Benim yarışmasının 1. sezonunun bitiminin ardından 2. sezon başlayarak yarışma devam edecektir. Bu tarz benim 2. sezon yarışmacılarını sizlere daha önceki yazılarımızda tanıtmıştık.


bu tarz benim, bu tarz benim birincisi kim, bu tarz benimde kim birinci oldu, bu tarz benim yarışması birincisi kim, bu tarz benim birincisi, bu tarz benimi kim kazandı, bu tarz benim finali kim kazandı, bu tarz benimin kazananı kim oldu, bu tarz benim birinci kim olacak, bu tarz benimi ikizler mi kazandı, bu tarz benim 20 aralık büyük final, 20 aralık bu tarz benim birincisi, bu tarz benimi ayşenur mu kazandı, ayşenur balcı birinci mi olacak, ayşenur balcı bu tarz benim birincisi, bu tarz benimi ikizler mi kazandı, 20 aralık bu tarz benim finalinde yaşananlar, bu tarz kim birinci olacak

Etiketler: , , , , , , , , .

Yorum Yaz