AÖF AÇIK ÖĞRETİM SINAV SONUÇLARI - AÖF SINAV SONUÇLARI ÖĞREN

AÖF SINAV SONUÇLARI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Son günlerin en çok merak edilen konularından biri olan, merakla beklenen Açık Öğretim sınav sonuçlarının açıklanıp açıklanmadığı ve ne zaman açıklanacak sorusudur. 

Bilindiği gibi milyonlarca öğrenci 6 Aralık Cumartesi ve 7 Aralık Pazar günü Açık Öğretim Fakültesi AÖF Güz Dönemi ara sınavına girdiler. Cumartesi ve Pazar günleri dört oturum olarak, sabah 09:30 ve öğleden sonra 14:00 saatleri şeklinde yapılan AÖF Açık Öğretim sınavlarında sınava giren öğrencilere her ders için 20 soru sorulmuştu. Sınavdan çıkar çıkmaz öğrenciler aöf sınav sorularını araştırarak yaptığı sorular hakkında bilgi edindiler.

2001 yılından bu yana AÖF sınav soru ve cevaplarını e-Kitap formatında öğrencilere paylaşıyor. Bu yıl da önceki yıllarda olduğu gibi AÖF soru ve cevapları Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sınav Yayınlama Sistemi üzerinden öğrencilerle paylaşıldı.

Sınava giren öğrencilerin şimdilerde ise merakla bekledikleri bir diğer konu ve en önemli konu olan AÖF Açık Öğretim Sınav Sonuçlarının ne zaman açıklanacağı konusu olmaktadır. 
Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi AÖF internet sitesi üzerinden yapılan açıklama öğrencilerin heyecanla bekledikleri aöf sınav sonuçları hakkında açıklamayı yaptı.

AÖF internet sitesinden yapılan açıklamaya göre beklenen AÖF sınav sonuçları yapılan sınav tarihinden sonra 30 gün içerisinde açıklanacağını bildirdiler. Yani 6-7 Aralıkta yapılan AÖF sınav sonuçları açıklamaya göre en geç Ocak ayının 7'sine kadar açıklanması bekleniyor. Geçtiğimiz yıllarda açık öğretim sınavının sınavdan sonra 15 gün içerisinde açıklandığı da olmuştur. Buna göre yetkililer en geç tarih olarak Ocak ayının başını söylemektedirler. 

AÖF SINAV SONUÇLARI İÇİN TIKLAYINIZ>>>

Açık Öğretim sınav sonuçları hakkında bilgileri bu sayfada bulabilirsiniz. Sınav sonuçları açıklanır açıklanmaz burada olacaktır. Yukarıdaki bağlantıya tıklayarak açık öğretim internet sitesine bağlanarak kimlik numaranızı ve şifrenizi girdikten sonra sınav sonuçlarını öğrenebilirsiniz.bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Açık Öğretim Güz Dönemi Ara Sınavı 6-7 Aralık 2014 tarihinde yapıldı. Güz Dönemi Dönem Sonu Sınavı 24-25 Ocak 2015 tarihinde yapılacak. 
Bahar Dönemi Ara Sınavı 25-26 Nisan 2015, Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı ise 6-7 Haziran 2015 tarihlerinde yapılacak.

AÖF Sınav Çıkmış Sorular

AÖF çıkmış sorular sayesinde eski AÖF sınavlarına ulaşabilir ve örnek sorular çerçevesinde öğrenciler sınavlara çalışabilirler. Bu kaynak öğrencileri AÖF sınavlarına nasıl çalışılır sorusundan da büyük ölçüde kurtarıyor.


AÖF Ders Geçme Notları

84 – 100 AA 4,00 Geçti
77 – 83 AB 3,70 Geçti
71 – 76 BA 3,30 Geçti
66 – 70 BB 3,00 Geçti
61 – 65 BC 2,70 Geçti
56 – 60 CB 2,30 Geçti
50 – 55 CC 2,00 Geçti
46 – 49 CD 1,70 Ortalamaya Bazlı Geçti
40 – 45 DC 1,30 Ortalamaya Bazlı Geçti
33 – 39 DD 1,00 Ortalamaya Bazlı Geçti
0 – 32 FF 0,00 Kaldı



aöf sınav sonuçları, açık öğretim sonuçları, açık öğretim sınav sonuçları ne zaman açıklanacak, açık öğretim sonuçları açıklandı mı, aöf sınavı sonuçları, açık öğretim sonuçları ne zaman açıklanacak, açık öğretim sınavı, açık öğretim sınav sonuçları açıklandı, aöf sınav sonuçları açıklandı, açık öğretim sonuçları açıklandı mı, aöf sınav sonuçlarını öğren, açık öğretim sonuçları öğren, açık öğretim sınavı açıklandı mı, aöf sonuçları, aöf sonuçlarını nerden öğrenebilirim, aöf sonuçları, sınav sonuçları açıklandı,

Etiketler: , , , , , , .

Yorum Yaz