BU TARZ BENİM GÜLŞAH RÜZGAR KİMDİR KAÇ YAŞINDA BOYU KİLOSU KAÇ - GÜLŞAH RÜZGAR BU TARZ BENİM YARIŞMASI

BU TARZ BENİM GÜLŞAH...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışması tüm görkemiyle devam ediyor. Birbirinden güzel kızların yarıştığı Bu Tarz Benim yarışmasında, kızlar güzelliklerinin yanı sıra yarışmada yaşadıkları olaylar ve eleştiriler ile de gündeme geliyor. Kendilerine yakışanı giyen güzel yarışmacılar sonrasında jüri karşısına geçerek değerlendiriliyorlar.

Güzellikleri ve giydikleri ile büyüleyen bu tarz benim yarışmacıları sırayla jüri karşısına çıkıyorlar. Bu Tarz Benim yarışması jüri üyeleri ise Nur Yerlitaş, Uğurkan Erez, İvana Sert ve Kemal Doğulu'dur. Hafta içi her gün ekranlarda olan bu tarz benim yarışması, hafta sonunda ise eleme oluyor ve kızlar arasından birisi eleniyor. Bu Tarz Benim yarışmacıları arasına yeni katılan bir isim oldu. 31 Ekim Cuma günü Bu Tarz Benim yarışmasına katılan yeni isim Gülşah Rüzgar oldu. Güzelliği ve fiziği ile bir anda izleyicinin ilgisini çeken güzel yarışmacı hem giydikleri hemde güzelliği ile herkesi kendine hayran bırakmaktadır.

Sizlere bu yazımızda bu tarz benim Gülşah Rüzgar kimdir, Gülşah Rüzgar kaç yaşında boyu kilosu kaçtır ve bu tarz benim yarışması Gülşah Rüzgar resimleri gibi aramaların yapılması üzerine Gülşah Rüzgar hayatı ile ilgili bilgiler vereceğiz.

Bu Tarz Benim Gülşah Rüzgar Kimdir?

Gülşah Rüzgar Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim yarışmasına 31 Ekim Cuma konuk yarışmacı olarak katılan ve jürinin ilgisini çekip beğendiği Gülşah Rüzgar artık Bu Tarz Benim yarışmasında yer alacaktır. 

Gülşah Rüzgar 7 Haziran 1993 yılında Mardin de doğmuştur. 7 ay önce İstanbul'a gelmiş ve yalnız yaşamaktadır. 21 yaşında olan ve dimdik duruşu ile dikkat çeken Gülşah Rüzgar jüriden olumlu yönde yorumlar aldı. Artık bu tarz benim yarışmasında Gülşah Rüzgar’da yer alacak.

Bu tarz benim kırmızı konsepti için gülşah rüzgar mavi balık model etek beyaz bluz lame renk çanta kombini ile çıktı. Jüri üyelerinden yıldız alarak yarı finale kaldı.

Bu Tarz Benim Gülşah Yaşı   : 21
Bu Tarz Benim Gülşah Boyu  : 1,76
Bu Tarz Benim Gülşah Kilosu : 50

BU Tarz Benim Gülşah Resimleri



bu tarz benim yarışması, bu tarz benim yarışması yarışmacıları, bu tarz benim yarışması gülşah rüzgar, bu tarz benim yarışması gülşah rüzgar kimdir, bu tarz benim yarışması gülşah rüzgar, bu tarz benim yarışması gülşah rüzgar resimleri, bu tarz benim yarışması gülşah rüzgar giydiği kıyafetler, bu tarz benim yarışması gülşah rüzgar kaç yaşındadır, bu tarz benim yarışması gülşah rüzgar nerelidir, bu tarz benim yarışması gülşah rüzgar boyu kilosu kaç, gülşah rüzgar bu tarz benim yarışması, gülşah rüzgar vücut ölçüleri, gülşah rüzgar resimleri, gülşah rüzgar fotoları, gülşah rüzgar seksi resimleri, gülşah rüzgar bu tarz benim yarışması dans videosu, gülşah rüzgar mesleği ne, gülşah rüzgar bikinili fotografları, gülşah rüzgar fotoğrafları, gülşah rüzgar kaç beden, gülşah rüzgar videoları, gülşah rüzgar instagram adresi, bu tarz benime yeni katılan kız

Etiketler: , , , , , , .

Yorum Yaz