BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI KİMLER - BU TARZ BENİM YENİ SEZON NE ZAMAN BAŞLIYOR

BU TARZ BENİM 2. SEZON YARIŞMACILARI...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Yayınlandığı ilk günden beri gündemden düşmeyen ve oldukça ilgi gören sevilen yarışma Bu Tarz Benim tüm hızıyla devam ederken, artık 1. sezonun sonuna yaklaşıldı. Bu Tarz Benim 1. sezon 13 Aralıkta bitecekken yeni yarışmacılarda bir bir belli olmaya başladı. Bu Tarz Benim 2. Sezon yarışmacıları da diğer yarışmacılar gibi Türkiye'nin en tarz kadını olmak için ve büyük ödül için yarışmaya başlayacaklar. Bu Tarz Benim 2. sezon ne zaman başlayacak diye merak edenler için hazırlamış olduğumuz yazımızda bu tarz benim 2. sezon hakkında bilgileri sizler için derledik. 

Bu Tarz Benim 2. sezon 30 Kasım 2014 Pazar akşamı başlayacak. İlk olarak 17 genç kızın katılacağı Bu Tarz Benim 2. sezon ilk programında hemen o gece bir yarışmacı elenecek. 13 Aralık'a kadar Pazar akşamları yayınlanacak olan Bu Tarz Benim 2. sezon, 13 yarışmacı kalana kadar eleme olacak ve 13 kişi kaldıklarında diğer sezon gibi hafta içi gündüz kuşağında yayınlanmaya başlayacak ve her Cumartesi yine eleme gecesi olacak. Bu tarz benim 2. sezon 30 Kasım Pazar akşamı izleyici karşısında olacak ve birbirinden güzel 17 kızı tanımış olacağız. Bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları arasında yine birbirinden iddialı ve güzel kızların yer alması bizlere birinci sezonu aratmayacağa benziyor. Bu tarz benim yeni sezon yarışmacıların tanıtılacağı ve ikinci sezon ilk eleme gecesi olan pazar akşamı yarışmaya konuk jüri olarak Safiye Soyman ve birbirinden güzel şarkılarını seslendirecek olan Soner Sarıkabadayı katılacak. 

Bu Tarz Benim ikinci sezonda jüri üyelerinde değişme olmayacak ve yine jüri üyeleri yine İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal doğulu, Uğurkan Erez olacak. Birbirinden güzel kızların Türkiye'nin tarz kadını olmak ve büyük ödül olan 100 Bin TL'lik ödülü kazanmak için yarışacakları Bu Tarz Benim yeni sezonda bakalım nelere şahit olacağız. Yazımızın devamında bu tarz benim 2. sezon yarışmacılarının kimler olduğunu ve yeni sezonda yarışacak yarışmacılar hakkında bilgiler bulabilirsiniz.

Bu Tarz Benim 2. Sezon Yarışmacıları Kimler
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Zeynep Öztürtk (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Amila Kuruoğlu (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Nazlı Sultan Yayla (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Arife Deniz (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Derya Yarar (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Melisa Şahin (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Gökçe Markal (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Marina Surina (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Gülnihal Candan (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim İlbilge Uzun (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Melisa Çeliker (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)
Bu Tarz Benim Gülay Hançer (Kimdir Resimleri ve Biyografi>>>)


Daha önceden olduğu gibi Bu Tarz Benim yeni sezon ile ilgili herşeyi yeni sezon yarışmacıların tüm bilgilerini ve eleme geceleri hakkında kimin elendiğini kimin kaç yıldız aldığı gibi bu tarz benim 2. sezon hakkında her türlü bilgiyi sitemizde bulabilirsiniz.

Bu Tarz Benim Yeni Yarışmacıları Hakkında Yorum Yapabilirsiniz.


bu tarz benim, bu tarz benim yeni yarışmacılar, bu tarz benim yarışması, bu tarz benim 2. sezon yarışmacıları kimler, bu tarz benim ikinci sezon ne zaman başlıyor, bu tarz benim yeni sezonda kaç yarışmacı olacak, bu tarz benim 2. sezon yarışmacı isimleri, bu tarz benim yeni sezonda kimler var, bu tarz benim yeni sezon hakkında bilgi, bu tarz benim yenisi ne zaman başlıyor, bu tarz benim yeni yarışma ne zaman başlayacak, bu tarz benim yeni gelen yarışmacılar kimler, bu tarz benim 2. sezon bilgileri, bu tarz benim yeni sezon ne zaman saat kaçta, bu tarz benim yeni yarışmacıları, bu tarz benim yarışmacıları resimleri, bu tarz benim yeni sezon yarışmacı resimleri

Etiketler: , , , , , , , , .

Yorum Yaz