BU TARZ BENİM 24 EKİM KİM NE GİYDİ - BU TARZ BENİM 24 EKİM KIYAFETLERİ

BU TARZ BENİM 24 EKİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Show TV de yayınlanan ve birbirinden güzel kızların kendilerine yakışanı giyerek Bu Tarz Benim dedikleri ve jüri karşısına çıktıkları yarışma olan, Bu Tarz Benim yarışması tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün Show Tv de yayınlanan birbirinden güzel elbiseleri giyen yarışmacılar jüriden aldıkları yorumlar ile değerlendiriliyorlar. 

Hafta içi yayınlanan ve hafta sonları ise eleme günü olan, Bu Tarz Benim yarışması jüri üyeleri olan İvana Sert, Uğurkan Erez, Nur Yerlitaş ve Kemal Doğulu gibi dallarında başarılı olan isimlerdir. Bu Tarz Benim yarışmacıları olan güzelleri arasında her hafta bir kişi elenerek azalıyorlar. 

Hanımlar tarafından ilgi ile takip edilen bu tarz benim yarışmasında giyilen kıyafetler dikkat çekmektedir. sizlere bu yazımızda Bu Tarz Benim yarışmasında 24 Ekim Cuma günü kim ne giydi, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilen soruların cevaplarını sizler için derledik.

24 Ekim Bu Tarz Benim de Kim Ne Giydi?

İşte Bu Tarz Benim 24 Ekim Kıyafetleri
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Bu Tarz Benim 24 Ekim Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Ayşenur Balcı mavi bluz, kırmızı ekoseli uzun etek, siyah gümüş işlemeli çanta, siyah ayakkabı ile ekrana çıktı.Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 2 yıldız ile tamamladı.

Bu Tarz Benim 24 Ekim Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 4 yıldız ile tamamladı.

Bu Tarz Benim 
24 Ekim Ezgi Baylar Kıyafetleri: Mor mini elbise, leopar desenli çanta, krem rengi stiletto ayakkabı ile ekrana çıktı ve YILDIZ aldı. Ezgi Baylar toplam 2 yıldız ile haftayı tamamladı.

Bu Tarz Benim 24 Ekim Gizem Güler Kıyafetleri: Gizem Güler, transparan siyah şortlu tulum elbise, siyah çanta, siyah ayakkabı ile çıktı. Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 1 yıldız ile tamamladı.

Bu Tarz Benim 
24 Ekim Özlem Özden Kıyafetleri: Kaz ayağı desenli balıkçı yaka beyaz triko, pembe ceket, siyah deri tayt pantolon, siyah kısa bot, siyah çanta ile sahneye çıktı. Özlem Özden jüriden tam not aldı ve YILDIZ alabildi.Böylece bu hafta toplam 4 yıldız ile tamamladı.


Bu Tarz Benim 
24 Ekim Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Nurcan Şencan, siyah tül püsküllü elbise, siyah çizme, siyah çanta, Aycan Şencan ise Siyah tüllü body, siyah bol paça pantolon, beyaz mont, siyah çanta ile ekrana geldi. Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 4 yıldız ile tamamladı.

Bu Tarz Benim 
24 Ekim Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Sarı-siyah desenli elbise, siyah çanta, siyah ayakkabı ile sahneye çıktı. Jüriden tam not alan yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 1 yıldız ile tamamladı.

Bu Tarz Benim 24 Ekim Nur Bozar Kıyafetleri: Nur Bozar yatay siyah çizgili elbise, üstüne kot ceket, bordo ayakkabı ve bordo çanta ile jüri karşısına çıktı. Jüri üyesinin beğendiği yarışmacı YILDIZ aldı ve haftayı 5 yıldız ile tamamladı ve koruma altına alındı. Nur Bozar bu hafta koruma altında...



bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 24 ekim, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 24 ekimdeki kıyafetler, bu tarz benimde 24 ekimde kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 24 ekim nur ne giydi, bu tarz benim 24 ekim özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi,bu tarz benimde giyilen kıyafetler, ivana sert, 24 ekim ivana sert kıyafeti, ıvana sert resimleri, ıvana sert ne giydi, bu tarz benim 24 ekim perşembe günü kıyafetleri, bu tarz benimde perşembe günü kim ne giydi, 24 ekim bu tarz benim kimler yıldız aldı, 24 ekimde nur gizem ayşenur özlem yıldız aldı mı, bu tarz benimde bugün yıldız alanlar kimler

Etiketler: , , , , , , , , .

Yorum Yaz