FUNDA ARAR KAÇ KADEH KIRILDI ŞARKI SÖZLERİ - FUNDA ARAR HOŞGELDİN ALBÜM ŞARKILARI KAÇ KADEH KIRILDI SÖZLERİ



FUNDA ARAR KAÇ KADEH KIRILDI ŞARKI SÖZÜ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Başarılı yorumu ve güçlü sesi ile bugüne kadar sayısız şarkılara imza atan Funda Arar, müzik dünyasında önemli yere sahiptir ve sevilen sanatçılar arasındadır. 

Funda Arar sevenleri tarafından uzun zamandır beklenen albümü nihayet müzik marketlerde yerini aldı ve dinleyicilerine ulaştı. 

Funda Arar yeni albümü Hoşgeldin ile yine başarılı bir albüme imza atmıştır. Funda Arar'ın yeni albümünde toplamda 13 şarkı yer almaktadır. Albümdeki tüm şarkıları dinleyiciler tarafından beğenilen Funda Arar'ın albümünün çıkış parçası olarak Hayatın Hesabı adlı şarkı seçilmiştir.

Toplamda 13 şarkının yer aldığı Hoşgeldin albümünde Funda Arar, Soner Sarıkabadayı, Gökhan Tepe, Burcu Tatlıses, Ümit Sayın, Ragga Oktay, Şebnem Sungur, Bora Duran gibi başarılı isimlerle çalışmış ve oldukça başarılı olmuşlardır. 

Funda Arar yeni albümünde yer alan ve sevilen şarkılardan bir tanesi de, sözleri Şakir Aslan'a ait olan Kaç Kadeh Kırıldı isimli şarkıdır. Albümde sevilen şarkılar asında olan Kaç Kadeh Kırıldı şarkısının müziği Burhan Bayar'a aittir, düzenlemesini ise Febyo Taşel yapmıştır. Funda Arar Kaç Kadeh Kırıldı şarkı sözlerini sizler için paylaşıyoruz.

FUNDA ARAR HOŞGELDİN ŞARKILAR>>>

Funda Arar Kaç Kadeh Kırıldı Şarkı Sözleri
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde
Bir türlü kendimi avutamadım
Kaç gece ağladım böyle gizlice
Ne yaptımsa seni unutamadım

Kim bilir kimler var şimdi kalbinde
Sen beni unuttun çoktan belki de
Ben hala yaşarım eski günlerde
Herşeyde sen varsın unutamadım

Her sevgi zamanla bitermiş derler
Benimki bitmedi anlayamadım
Bu aşktan hayır yok unut dediler
Ne yaptımsa seni unutamadım

Söz: Şakir Askan
Müzik: Burhan Bayar
Düzenleme: Febyo Taşel
funda arar, funda arar yeni şarkısı, funda arar kaç kadeh kırıldı şarkısı, funda arar kaç kadeh kırıldı şarkı sözleri, funda ararın söylediği kaç kadeh kırıldı şarkısı, funda arar kaç kadeh kırıldı indir, kaç kadeh kırıldı şarkı sözü funda arar, funda arar kaç kadeh kırıldı sarki sözleri, funda arar yeni albüm şarkılarının isimleri, kaç kadeh kırıldı sözleri

Etiketler: , , , , , , .

Yorum Yaz