ÖYKÜ SERTER KİMDİR KAÇ YAŞINDA BİYOGRAFİ - BU TARZ BENİM SUNUCUSU ÖYKÜ SERTER KİMDİR

BU TARZ BENİM ÖYKÜ SERTER...
Şu sıralar ekranların en çok izlenen ve ilgi gören programı Bu Tarz Benim yarışması tüm hızı ve heyecanı ile devam etmektedir. Hafta içi her gün yayınlanan başarılı program Bu Tarz Benimde birbirinden güzel kızların güzellikleri ve giydiği kıyafetler ile yarıştıkları yarışma oldukça beğeni toplamıştır. Her gün en çok izlenen program olan bu tarz benim yarışmasında giyilen kıyafetler ve yaşanan olaylar hanımlar tarafından ilgi ile takip edilmektedir. 

Bu tarz benim yarışmasının jüri üyeleri İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kamal Doğulu, Uğurkan Erez gibi başarılı isimlerdir. Bu Tarz Benim yarışmasının sunucusu ise Öykü Serter'dir. Öykü Serter güzelliği ve başarısı ile yarışmada dikkat çeken isimler arasındadır. Yıllardır bir çok programda sunuculuk yapan öykü serter herkes tarafından tanınan bir isimdir. Bu Tarz Benim yarışmasında Öykü Serter giydiği kıyafetler ve duruşu ile profesyonelliğini ortaya koymaktadır. Daha önceden biri bizi gözetliyor, anadolu ateşi, akademi türkiye gibi yarışmalarda sunuculuk yapan Öykü Serter hakkında bilmek istekleriniz yazımızın devamındadır.

Bu Tarz Benim Sunucusu Öykü Serter Kimdir

Öykü Serter Kimdir
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir.
Öykü Serter, 26 Şubat 1975 tarihinde Ankara da doğmuştur. Ankara Ted Kolejinden mezundur. Hacettepe Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı mezunu. Ayrıca Latin Dili ve Edebiyatı okudu. Galatasaray Üniversitesi’nde Radyo-TV yüksek lisansı yaptı. Bahçeşehir Üniversitesi’nde sinema-medya doktorasına devam ediyor. Öykü Serter, kurbağa branşında milli takım düzeyinde yarışan bir yüzücüdür. Yüzme dalında 250’si altın olmak üzere toplam 800 madalya kazanmış. Öykü Serter, 1.67 boyunda ve 47 kilo olmasına rağmen sporcu olmasının doğal bir sonucu olarak; bir kadın için oldukça kaslı sayılacak şekilde adaleli, atletik bir vücudu var.

Medya sektörüyle Capital radio da dj lik yaparak tanıştı. Ardından Number One Fm'de çalışmıştır. Daha sonra Cine 5'te yayınlanan “5'de 5” isimli müzik programıyla dikkat çekti. 5 te 5'ten sonra bir süre haber/ belgesel programı hazırlamış daha sonra da konuklu müzik programı sunmuştur. En büyük özelliklerinden biri bütün metinlerini kendisi hazırlamasıdır. Biri Bizi Gözetliyor “BBG” isimli programın yayınlanan tüm bölümlerini sundu. Osmanlıca merakının yanı sıra kendi yarattığı "sevgili izlekler" cümlesi de epey dikkat çekmiştir. Biri Bizi Gözetliyor'dan sonra Akademi Türkiye ve Anadolu Rüzgarı yarışma programlarınında vazgeçilmez sunucusu olmuştur.
Öykü Serter oyunculuk tutkusu ile iki de dizi filmde oynamıştır. Uzun süreli ilişkiler kuran Öykü Serter 1999 2005 arasındaki altı sene Kargo Grubu’nun solisti Koray Candemir'le arkadaşlık etti. Sonraki dönemde Senkron TV’nin sahibi Levent Altınay’la birlikte oldu.

2006 yılında Öykü Serter ile Ragga Oktay’ın birlikte hazırladıkları (Bilimsel Uygulama Merkezi) "B.U.M" adlı yarışma izleyicilerden büyük ilgi gördü.
2010 yılında TRT1’de Bank Asya 1.Lig Günlüğü ve MasterChef Türkiye isimli programı ve 2011 yılında Star TV'de yayınlanan Star Akademi'nin sunucusu olmuştur. 

Öykü Serter Filmleri

2004 - İstanbul Şahidimdir (Dizi)
2006 - Ahbir Polis Olsam (Dizi)

Öykü Serter Sunduğu Yarışma Programları

Bu Tarz Benim
Anadolu Ateşi
Akademi Türkiye
Biri Bizi Gözetliyor
Acemi Birlik
B.U.M.

Öykü Serter Resimleri




öykü serter, öykü serter kimdir, öykü serter kim, öykü serter resimleri, öykü serter hakkında bilgi, öykü serter kaç yaşında, öykü serter nereli, öykü serter yaşı kaç, öykü serter foto galeri, öykü serter hani yarışmaları sundu, öykü serter kaç yarışmada sunuculuk yaptı, öykü serter evli mi, öykü serter sevgilisi kim, öykü serter bu tarz benim, bu tarz benim sunucu kız, öykü serter yarışmaları, bu tarz benimdeki sunucu kız öykü serter kim, bu tarz benim öykü kimdir, bu tarz benimdeki öykü serter, bu tarz benimi sunan kız, bu tarz benim resimleri, öykü serter ne mezunu, öykü serter bitirdiği okullar, öykü serter wikipedia, öykü serter wikipedi,

Etiketler: , , , , , , , , , .

Yorum Yaz