BU TARZ BENİM 14 KASIM KİM NE GİYDİ KİMLER YILDIZ ALDI - BU TARZ BENİM 14 KASIM KIYAFETLERİ

14 KASIM BU TARZ BENİM KİM NE GİYDİ...
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
Son günlerin bir numaralı yarışma programı olan Bu Tarz Benim tüm hızı ve heyecanı ile devam ediyor. Hafta içi hergün Show Tv ekranlarında izleyici ile buluşan bu tarz benim yarışması oldukça ilgi görmeye deva ediyor. Birbirinden güzel yarışmacıların yarıştığı ve kendilerine yakışanı seçip giydikleri Bu Tarz Benim yarışmasında her gün neredeyse bir olay ve bir kavga oluyor. Hemen hemen her gün bir yarışmacı ağlıyor artık. 

Bu Tarz Benim yarışmasının jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez gibi dallarında başarılı isimler oturmaktadır. Bu tarz benim yarışmasının her bölümünde farklı farklı kıyafetler giyen yarışmacılar, jüri karşısına geçerek hem jüriden, hemde arkadaşlarından yorumlar alıyorlar. Jüriden olumlu sözler alan ve Tarzsın dedikleri yarışmacılar yıldız almaya çalışıyorlar. Bu Tarz Benimde Cumartesi günleri ise eleme oluyor ve bir yarışmacı eleniyor. 

Bu Tarz Benim yarışmasında her gün giyilen kıyafetler hanımlar tarafından ilgi ile takip edilmektedir. Sizlere her gün bu tarz benim yarışmasında kimin hangi kıyafeti giydiğinin bilgisini paylaşıyoruz. Bu yazımızda ise Bu Tarz Benimde 14 Kasımda kim ne giydi ve 14 Kasım bu tarz benimde kimler yıldız aldı, kim hangi kıyafeti giydi gibi merak edilenleri sizler için derledik.

Bu Tarz Benim 14 Kasımda Kim Ne giydi?
bu yazı www.songuncel.blogspot.com'a aittir
İşte 14 Kasım Bu Tarz Benim Kıyafetleri

14 Kasım Bu Tarz Benim Ezgi Baylar Kıyafetleri: Siyah uzun önden yırtmaçlı v yaka elbise, siyah topuklu ayakkabı dore renk çanta ile çıktı ve YILDIZ aldı. 

14 Kasım Bu Tarz Benim Gizem Güler Kıyafetleri: Petrol yeşili parlak elbise, opak çorap, siyah çizme ve çanta ile sahneye çıktı. Yıldız alamadı.

14 Kasım Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Siyah elbise, bordo stiletto ayakkabı, bordo çanta ile sahneye çıktı. Yıldız alamadı.

14 Kasım Bu Tarz Benim Özlem Özden Kıyafetleri: Kırmızı elbise, krem stiletto ayakkabı,taşlı kolye ile sahneye çıktı. Yıldız alamadı.

14 Kasım Bu Tarz Benim Nur Bozar Kıyafetleri:  Siyah kadife kalem etek, kırmızı balıkçı yaka bluz, siyah süet stiletto ayakkabı ile çıktı ve yıldız alamadı.

14 Kasım Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Aycan kırmızı elbise, gümüş çapraz bantlı topuklu ayakkabı, Nurcan petrol yeşili kadife straplez elbise ile çıktı. YILDIZ aldılar. 

14 Kasım Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Siyah önü asimetrik kesimli elbise, kısa deri ceket, siyah ayakkabı ile çıktı. Yıldız alamadı.

BU TARZ BENİM 15 KASIMDA KİM ELENDİ>>>

bu tarz benim yarışması, bu tarz benim, bu tarz benim yarışmacıları, bu tarz benim 14 kasım, bu tarz benim kim ne giydi, bu tarz benim 14 kasımdaki kıyafetler, bu tarz benimde 14 kasımda kim yıldız aldı, bu tarz benim yıldız alanlar, bu tarz benim ayşegül ne giydi, bu tarz benim 14 kasım nur ne giydi, bu tarz benim 14 kasım özlem ne giydi, bu tarz benim bugün kim ne giydi, bu tarz benimde giyilen kıyafetler, ivana sert, 14 kasım ivana sert kıyafeti, ıvana sert resimleri, ıvana sert ne giydi, bu tarz benim 14 kasım cuma günü kıyafetleri, bu tarz benimde cuma günü kim ne giydi, 14 kasım bu tarz benim kimler yıldız aldı, 14 kasımda nur gizem özlem yıldız aldı mı, bu tarz benimde bugün yıldız alanlar kimler, 14 kasımda ayşegülün giydiği kıyafetler, 14 kasım cuma günü gizemin giydiği elbiseler

Etiketler: , , , , , , , , , , .

Yorum Yaz